Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier hetzelfde. Als je kan reserveren, wilt dat zeggen dat ze deze effectief op voorraad hebben he? Niet dat ik mijn neef blij ga maken voor nietsAha, es proberen
Kan niet reserveren
Edit
Ene gereserveerd in diest
Hier hetzelfde. Als je kan reserveren, wilt dat zeggen dat ze deze effectief op voorraad hebben he? Niet dat ik mijn neef blij ga maken voor niets
Bestellen jullie gewoon via de website van Dreamland of bellen jullie naar het filiaal? Bij mij komt er steeds "item uitverkocht"Dreamland Roeselare voor mijn neef ook gelukt
Momenteel online enkel via reservering click&collectBestellen jullie gewoon via de website van Dreamland of bellen jullie naar het filiaal? Bij mij komt er steeds "item uitverkocht"
Bij mij werkt dit dus niet... Wat doe ik verkeerd?Momenteel online enkel via reservering click&collect
Wow, dat sucked fameus.Net telefoon van DL gekregen. Was blijkbaar een fout op hun site. Ze hebben wel een aantal consoles binnen maar doen niet aan reservaties. Je moet gewoon om 10.00 aan de winkel staan en hopen dat ze er nog hebben.
En in welke winkel was dit?Net telefoon van DL gekregen. Was blijkbaar een fout op hun site. Ze hebben wel een aantal consoles binnen maar doen niet aan reservaties. Je moet gewoon om 10.00 aan de winkel staan en hopen dat ze er nog hebben.
DL Beveren. Maar volgens mij kwam de oproep van een algemeen DL nummer.En in welke winkel was dit?
Wow, dat sucked fameus.
Bol momentjeNet telefoon van DL gekregen. Was blijkbaar een fout op hun site. Ze hebben wel een aantal consoles binnen maar doen niet aan reservaties. Je moet gewoon om 10.00 aan de winkel staan en hopen dat ze er nog hebben.