PS5 waar nog te vinden?

Hier hetzelfde. Als je kan reserveren, wilt dat zeggen dat ze deze effectief op voorraad hebben he? Niet dat ik mijn neef blij ga maken voor niets

Ik heb toch een bevestiging gehad dat ze mij een sms gingen sturen van zodra (normaal vandaag) het klaar ligt.

Ik heb ook kunnen reserveren in diest dreamland en heb bevestiging mail ontvangen dus ik verwacht nog een sms voor afhaling. Eindelijk gelukt ben nog maar sinds kerstmis aan het proberen 😬

Zijn er nog in ninove via website zie ik, good hun everyone!

Edit: Waterloo, Deurne, WIlrijk, Beveren,... Echt veel nu

Staan er nu al zo lang op, dat het onmogelijk is om er nu naast te grijpen.
Succes allemaal

1.png

2.png

In Hasselt is ook voorraad blijkbaar.

ataat inderdaad al heel lang open nu

Net telefoon van DL gekregen. Was blijkbaar een fout op hun site. Ze hebben wel een aantal consoles binnen maar doen niet aan reservaties. Je moet gewoon om 10.00 aan de winkel staan en hopen dat ze er nog hebben.

Net telefoon van DL gekregen. Was blijkbaar een fout op hun site. Ze hebben wel een aantal consoles binnen maar doen niet aan reservaties. Je moet gewoon om 10.00 aan de winkel staan en hopen dat ze er nog hebben.
Wow, dat sucked fameus.

Ge moet toch niet vroeg op staan? Ik had mij bij twee Dreamland winkels telefonisch op de lijst gezet en binnen de drie weken hadden ze beide gebeld.

Ik moet wel zeggen dat ze niet allemaal met reservatielijsten werken. Die van Ninove wou mij niet noteren bijvoorbeeld.

Terug
Bovenaan