PS5 waar nog te vinden?

op uiterlijk vind ik de PS5 veel beter dan de PS4
Ik heb m nog altijd niet in het echt gezien. Maar het is toch niet zoals de PS3 hoop ik? Wat een gedrocht was mij dat.
Ik hou sowieso niet van dat krasgevoelig blinkend spul. Dat vond ik net zalig aan de PS1, 2 en 4. Zo'n matte behuizing is echt zalig.
Maar dat heeft de PS5 ook als ik het zo zie op de foto. Of een combinatie van beide?

Ik heb m nog altijd niet in het echt gezien. Maar het is toch niet zoals de PS3 hoop ik? Wat een gedrocht was mij dat.
Ik hou sowieso niet van dat krasgevoelig blinkend spul. Dat vond ik net zalig aan de PS1, 2 en 4. Zo'n matte behuizing is echt zalig.
Maar dat heeft de PS5 ook als ik het zo zie op de foto. Of een combinatie van beide?
Het is net daarom dat ik de eerste slim editie van de PS3 zo mooi vind. Compleet mat zwart, veel compacter en enkel een mooi glimmende strook voor waar je hem aan zet en de disc er in en uit haalt.

Het is net daarom dat ik de eerste slim editie van de PS3 zo mooi vind. Compleet mat zwart, veel compacter en enkel een mooi glimmende strook voor waar je hem aan zet en de disc er in en uit haalt.
De PS3 slim is inderdaad heel mooi. Zo had m van in het begin moeten zijn :)

heb m nog altijd niet in het echt gezien. Maar het is toch niet zoals de PS3 hoop ik? Wat een gedrocht was mij dat

Ja idd zo een PS3 phat noemde ze die zeker ? Heb er nog eentje in de kelder liggen. Die geraakte al bekrast alleen maar door ernaar te kijken.

En garantie het eerste wat door je hoofd gaat gaan als je een PS5 voor de eerste maal ziet is "kan het NOG groter" 😁

Ja idd zo een PS3 phat noemde ze die zeker ? Heb er nog eentje in de kelder liggen. Die geraakte al bekrast alleen maar door ernaar te kijken.

En garantie het eerste wat door je hoofd gaat gaan als je een PS5 voor de eerste maal ziet is "kan het NOG groter" 😁
Idd. Gewoon de allereerste originele.
Ik weet nog dat ik het ding met een zacht microvezeldoekje poetste en dat het nog vol krassen zat.
Geen ramp natuurlijk, maar ik draag heel goed zorg voor mijn spullen en dan is dat toch wel balen.

Voor de PS5 heb ik hier alvast een ruime plek voorzien dus hoop dat het gaat volstaan als ik er eindelijk ene heb :D

Ik heb eventueel een reservatie, regio Waregem. Als iemand interesse heeft.. Disc edition. Bij voorkeur geen 0-posts, no offence.

Een PS5 game is voldoende als bedanking!
:coolbrows:

Just kidding.. or not? :unsure:

Eigenlijk wel schrijnend dat game mania aangeeft dat momenteel nog maar de orders tot midden december 2020 uitgeleverd zijn.
Dat wil dus zeggen dat je we wel nog een heel eind achterlopen. Sony gaat dringend wat zeilen moeten bijzetten of hun roadmap valt helemaal in het water. Je kan geen games op een platform dat nog maar weinig mensen hebben.

Goh, ik denk dat het aantal verkochte PlayStations wel serieus zal meevallen. Eind april zaten ze aan 7,68 miljoen stuks verkocht. Dat is echt hoog voor het eerste half jaar.

je kan niet verwachten dat ze op een half jaar 200 miljoen consoles gaan verkopen

Eigenlijk wel schrijnend dat game mania aangeeft dat momenteel nog maar de orders tot midden december 2020 uitgeleverd zijn.
Dat wil dus zeggen dat je we wel nog een heel eind achterlopen. Sony gaat dringend wat zeilen moeten bijzetten of hun roadmap valt helemaal in het water. Je kan geen games op een platform dat nog maar weinig mensen hebben.
Het is hier al lang en breed uitgelegd wat de situatie momenteel is. Je moet niet denken dat Sony niet aan het vloeken is momenteel. De vraag is supergroot idd. Maar men had zoveel meer kunnen verkopen. Probeer ook maar eens een series x(of zoveel andere zaken) vast te krijgen nu...
Pas naar podcast unlocked geluisterd met Phil Spencer. Die excuseert zich omdat ze niet genoeg series x consoles op de markt kunnen brengen. Hij zegt letterlijk dat chip tekorten nog lang gaan duren en daarom zijn ze bezig om xcloud zo snel mogelijk op zoveel mogelijk manieren naar de consumer te brengen (binnenkort ook via tv apps,...). Het is kak voor iedereen...

Het is hier al lang en breed uitgelegd wat de situatie momenteel is. Je moet niet denken dat Sony niet aan het vloeken is momenteel. De vraag is supergroot idd. Maar men had zoveel meer kunnen verkopen. Probeer ook maar eens een series x(of zoveel andere zaken) vast te krijgen nu...
Pas naar podcast unlocked geluisterd met Phil Spencer. Die excuseert zich omdat ze niet genoeg series x consoles op de markt kunnen brengen. Hij zegt letterlijk dat chip tekorten nog lang gaan duren en daarom zijn ze bezig om xcloud zo snel mogelijk op zoveel mogelijk manieren naar de consumer te brengen (binnenkort ook via tv apps,...). Het is kak voor iedereen...
De series X is wel iets makkelijker verkrijgbaar. Ook omdat de vraag natuurlijk lager.
Er circuleren wel meerdere foto’s van media markten die gewoon series X in de rekken (Of op een pallet eigenlijk) hadden liggen.

De chips zijn het probleem. En in theorie kan men perfect deze productie opschalen. Maar dat kost natuurlijk geld, en dat zou de PS5 dus ook duurder maken. PC hardware is al in prijs gestegen hierdoor. Maar de consument slikt het niet dat de PS5 morgen ineens 50 of 100€ duurder wordt.

Bij Sony vloeken ze wrs even hard gelijk bij de PS4 dat was ook schrijnend paar maanden na release.

De series X is wel iets makkelijker verkrijgbaar. Ook omdat de vraag natuurlijk lager.
Er circuleren wel meerdere foto’s van media markten die gewoon series X in de rekken (Of op een pallet eigenlijk) hadden liggen.

De chips zijn het probleem. En in theorie kan men perfect deze productie opschalen. Maar dat kost natuurlijk geld, en dat zou de PS5 dus ook duurder maken. PC hardware is al in prijs gestegen hierdoor. Maar de consument slikt het niet dat de PS5 morgen ineens 50 of 100€ duurder wordt.
Het gaat niet alleen maar over opschalen, soms gaat dat gewoon niet door tekorten (ook van grondstoffen). Gisteren gehoord van een verkoper in onze auto garage dat een wagen die vorige week moest geleverd worden, werd uitgesteld tot november omdat de chip die in de motor moet, niet voorhanden is.

Bij MM Kortrijk staat er een bord buiten dat er PS5 consoles beschikbaar zijn maar dat je er achter moet vragen aan de infobalie entertainment, 1 per persoon. Is open vandaag.

Aandacht aandacht

Blijkbaar krijg je bij het afsluiten van een abonnement bij proximus een ps5, ik moet er wel bijzeggen dat het om een duurdere formule gaat, maar icm een bepaalde formule (mijn broer stuurt het mij straks door) kan je dus voor 100 euro opleg dacht ik, een ps5 meekrijgen

Pin er mij niet op vast, maar er zijn nog plus minus 200 van de 500 toestellen beschikbaar

Dus als ge telenet wilt opzeggen voor proximus, tis de moment voor de snelle beslissers

Heb online hiervan niks gezien maar mijn broer heeft het daarnet gedaan en hij stuurt het mij door

Met ps5 dus

Terug
Bovenaan