Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De digitals zijn dus momenteel wel makkelijk te scoren.
Goh ja, verrassen is het niet. Bij PS4 heb ik ook al jaren enkel digital gekocht, vandaar dat het logischer is dat ik een digital kocht. Ik share men games ook met men broer, vandaar dat het iets makkelijker is om de prijs dan te drukken. Tot voor kort had men broer nog geen 5, dus die betaalde niet meeVind het beetje raar dat mensen zich hier door hebben laten verrassen. Digitaal is altijd al veel duurder geweest, ook tijdens PS3 en PS4.
Zonder een service die je kan voorzien van veel digitale games die je graag speelt is het nooit voordeliger. Blijft ook nog eens dat zelf al koop je het in een sale, je kan het nadien niet verkopen als je wenst... Als je Physical wacht op een deal en hem nadien nog eens doorverkoopt, koste je het bijna helemaal niks. Klopt wel wat je zegt dat Xbox dit minder heeft, maar dat is zoals zowel jij als ik hier nu ook zeg een goeie service die je games aanbied is key om all digital te gaan.
.Is eigenlijk exact wat ik doen, maar dan met physical. Ik wacht nu altijd minstens 3 maand voor een game te kopen. Zo heb ik nu een week terug pas Miles Morales gespeeld voor €30 ipv €60 op launch. Volgende zal R&C zijn binnen een maand of 2 voor hopelijk ook €30-€35 ik zal nu en dan nog wel eens iets op release kopen ook als ik er echt naar uit kijk. R&C is op zich zo wel een spel, maar het is wel echt heel kort voor de prijskaartje van nu dat ik toch liever wacht en me op de PS4 backlog of de free PS5 games focus.Goh ja, verrassen is het niet. Bij PS4 heb ik ook al jaren enkel digital gekocht, vandaar dat het logischer is dat ik een digital kocht. Ik share men games ook met men broer, vandaar dat het iets makkelijker is om de prijs dan te drukken. Tot voor kort had men broer nog geen 5, dus die betaalde niet mee.
Enkel als je het puur bekijkt, bespaar je je die 100 EUR minder-prijs van een digital niet echt in het begin van een console launch.
Bij PS4 kocht ik zelden nog een game op launch, maar altijd tijdens de sales een half jaar verder. Als je daar eenmaal in dat ritme zit, kun je ook altijd 'voor jou nieuwe' games kopen tegen een prijsje. Nu is het gewoon wachten tot de 5 oud genoeg is voor de eerste launch games op sales te krijgen.

Voor mij nog steeds de beste PS generatie!Hierdoor terug de PS2 ontdekt weliswaar.
--> indien je een digitale wilt, check zeker de winkelvoorraad van DL via de site...Nog altijd gene kunnen vastkrijgen. Altijd net te laat
Mijne PS4 veel te voorbarig verkocht.
Hierdoor terug de PS2 ontdekt weliswaar. Geweldig om terug op te spelen en keiveel topgames te vinden dus dat is dan wel weer ne meevaller![]()

Uhu, al kan dat zijn omdat ge dat uit u jeugdjaren zo meer ervaart.Voor mij nog steeds de beste PS generatie!
Denk dat dat wel mijn beste jeugd periode was inderdaad, samen met PS1 ook wel.Uhu, al kan dat zijn omdat ge dat uit u jeugdjaren zo meer ervaart.
Mijn broer & ik hadden die demo van SSX grijs gespeeld voordat we onze eerste game kregen! Zalig was dat

Voor mij nog steeds de beste PS generatie!
Ik wil een disc-versie--> indien je een digitale wilt, check zeker de winkelvoorraad van DL via de site...
Uhu, al kan dat zijn omdat ge dat uit u jeugdjaren zo meer ervaart.
Mijn broer & ik hadden die demo van SSX grijs gespeeld voordat we onze eerste game kregen! Zalig was dat

Om echt goedkoper uit te komen, ga je toch echt wat moeite moeten in steken en veel geduld hebben denk ik.Zeker niet dat je op voorhand je store credit opbouwt met psn kaartjes die je aan korting kan kopen oa op dit forum.
zolang ge u maar amuseert!!Om echt goedkoper uit te komen, ga je toch echt wat moeite moeten in steken en veel geduld hebben denk ik.
Zeg niet dat het niet kan, maar tga u moeite kosten, en in het geval van iemand ie zen games na het spelen terug verkoopt, ga je zelf nooit goedkoper geraken. Maar dat maakt eigenlijk niet uitzolang ge u maar amuseert!!
Vind iedereen die PS5 nu echt zo lelijk trouwens? Was er int begin toen ze hem de eerste keer toonde ook geen fan van.
Moet wel zeggen ik vind da best wel mee vallen int echt en heeft wel iets, zijn lelijkere consoles IMO.