Kunt ge met een PS4 ook hoorKan ik eindelijk het opgehemel van the last of us van ne kameraad eens onder de loep nemen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunt ge met een PS4 ook hoorKan ik eindelijk het opgehemel van the last of us van ne kameraad eens onder de loep nemen.

Maar met ne 5 beterKunt ge met een PS4 ook hoor![]()

Om 10:30Hoelaat heb je die mail ontvangen?
Hier ook nog niet en besteluur was 1 minuut na Yones. Gewoon nog even geduld hebben.Hier geen mail gehad. Zal er dus waarschijnlijk naast vallen

Het is dan ook een console voor de echte PRO games eh!
All jokes aside, je kan nu ook niet verwachten dat als mensen elkaar kunnen helpen één te bemachtigen dat ze het niet gaan doen eh. Ze doen over het algemeen ook wel meer moeite en zijn er mee bezig. Als je er zelf die moeite en tijd niet wil in steken, nja... als je anderzijds gewoon die tijd niet hebt, is dat inderdaad zeer jammer voor u. Maar opnieuw je kan daarom niet verwachten dat zij het daarom niet meer gaan doen.
Ik vind het in ieder geval mooi en solidair dat er mensen zijn die uit eigen beweging een moeilijk te verkrijgen systeem kopen om aan dezelfde prijs van de hand te doen aan iemand die er echt iets mee gaat zijn.
Zeg dat hij zich inschrijft hier?
Ik ga er van uit dat iedereen - die er zelf eentje wil, zoals ene maat van mij bvb - nog steeds ingeschreven is in de stock alert groepen en probeert ene te scoren wanneer er zijn. Dus opnieuw, zoals ik reeds zei, concurreert hij met scalpers + mensen die voor "de vriendenkring" ene willen bemachtigen. Het gaat er hier dus totaal niet over dat hij daarom "minder moeite zou doen", hij heeft gewoon minder man ter beschikking die voor hem probeert. Dus met andere woorden slinken zijn kansen enorm. Vind je dat eerlijk?
Als er geen scalpers en anderen (die reeds ene hebben) niet zouden meedoen met de rush als er een drop komt, zouden de mensen die wél eentje willen net meer kans hebben.
Dus dat je dat "mooi vindt" is uw eigen (verkeerde) interpretatie. Mensen van hier die er eentje extra scoren en hier doorverkopen aan inkoopprijs, dat is dan enkel goed voor beyondgamers die er nog ene willen - evengoed kan dat door een scalper opgekocht worden, dat weet je niet -, maar mensen die niet op beyondgaming zitten en wel eentje willen, hebben dus alweer minder kans.
Tja de situatie waar ik van praat zou dan ook weer een ideale wereld zijn, die bestaat helaas niet.

maar mensen die niet op beyondgaming zitten en wel eentje willen, hebben dus alweer minder kans.

Ik vind dat niet oneerlijk neen. Als iemand nu graag iemand anders wil helpen, wa is daar oneerlijk aan? Tis niet dat er ergens iets gedaan wordt dat niet mag eh. Wat oneerlijk zou zijn is als je een kennis zou hebben in een winkel en dat die daar continu consoles op kant zou houden voor mensen die hij kent. Dat zou oneerlijk zijn, gewoon iemand die met dezelfde middelen als u probeert één te scoren, hetzij voor zichzelf of voor iemand anders is gewoon, kwestie van wie heeft meer geluk, is sneller of steekt er de meeste moeite in. Niks oneerlijk aan, meer mankracht inschakelen voor meer kans te hebben is ook meer moeite doen eh...Vind je dat eerlijk?
Deze is nog altijd beschikbaar.
Geen idee waarom je denkt dat omdat je hem zelf probeert te kopen, dat jij hem dat wel echt wilt, maar degene die hem koopt voor zijn neef, het niet echt zou willen. Heel uw redenering komt neer om 'ik heb er meer recht op omdat ik het zelf alleen probeer te doen'. Sorry maar das het uzelf gewoon moeilijker maken + bewijs is hier al getoond. Het is niet zo hard om één te pakken te krijgen... dus het moet dan toch zijn dat zij iets doen dan beter of sneller is...Als er geen scalpers en anderen (die reeds ene hebben) niet zouden meedoen met de rush als er een drop komt, zouden de mensen die wél eentje willen net meer kans hebben.
OOF...Dus dat je dat "mooi vindt" is uw eigen (verkeerde) interpretatie.
Ben ook totaal niet mee met Affinity hoor, maar soit...
Net nog ene kunnen scoren via Cdiscount.