Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
8u02 hierWelk bestel uur hebben jullie?
Welk bestel uur hebben jullie?
Hoeveel PS5'en hebt gij al kunnen kopen Yones?![]()
maar het zijn alvast double digits. En geloof het of niet, die zijn allemaal voor de aankoopprijs naar vrienden en collega’s gegaan. Er zijn zelf een aantal forumgangers die dit kunnen bevestigen. Heb nu wel zo goed als iedereen kunnen voorzien. Dus die telegram app zwier ik er vandaag of morgen wel af.Haha ik ken het. Het wordt verslavendhet exacte aantal ga ik wijselijk voor mezelf houdenmaar het zijn alvast double digits. En geloof het of niet, die zijn allemaal voor de aankoopprijs naar vrienden en collega’s gegaan. Er zijn zelf een aantal forumgangers die dit kunnen bevestigen. Heb nu wel zo goed als iedereen kunnen voorzien. Dus die telegram app zwier ik er vandaag of morgen wel af.
.het exacte aantal ga ik wijselijk voor mezelf houdenmaar het zijn alvast double digits. En geloof het of niet, die zijn allemaal voor de aankoopprijs naar vrienden en collega’s gegaan. Er zijn zelf een aantal forumgangers die dit kunnen bevestigen. Heb nu wel zo goed als iedereen kunnen voorzien. Dus die telegram app zwier ik er vandaag of morgen wel af.
Hier ook![]()
Anderzijds staat er in de mail: We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit gaan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.
Dus toch nog even afwachten.
Misschien weten veel mensen het niet, maar met de Bancontact App kan je tot nu toe maar max 500 EUR betalen. Erboven wordt geweigerd. Vanaf 1 juli wordt dit wel verhoogd. Zie https://www.payconiq.be/nl/faq/kan-ik-met-de-app-voor-elk-bedrag-betalingen-doen-of-ontvangenZe hebben hem nog neit ontvangen maar verwachten die wel. Aangezien de loting van coolblue morgen is, zal die vermoedelijk morgen geleverd worden bij bol.com zelf.
Heb eentje besteld om 8h07. Had toevallig mijn apple watch aan, anders had ik het gemist.
Dan wou mijn betaling met payconiq niet lukken omdat mijn kaartlimiet overschreden was (onzin want ik heb deze maand niks gekocht), maar uiteindelijk toch gelukt. We gaan het zien.
Is trouwens ook al de 4de PS5, maar deze gaan we houden.
haha bol wat een fucking grap, ik sta al sinds de launch op die hun lijst zodat ik melding krijg als er beschikbaar zijn. Krijg ik deze morgen een mail, sorry onze voorraad is terug op. maar dan zitten er hier doodleuk te bestellen.
fucking hell.
Voor zover ik weet sturen ze gewoon een mail als er nieuwe zijn... als er mensen sneller gewoon op de site kijken dan dat jij de mail ontvangt en gaat kijken, ja daar kunnen zij toch niet aan doen? Tis niet dat je op een orderlist staat eh, gewoon een mailinglist die u iets laat weten.om eerlijk te zijn, kmoet nu ook niet perse één hebben ze, kga me ook nie op duusd lijsten gaan zetten. Er is nog altijd niet echt iets uit dat ik echt wil spelen, buiten miss de nieuwe ratchet and clank.
De werking van Bol is in dit geval gewoon echt belachelijk.