PS5 waar nog te vinden?

Dat was toch andere keren ook al hoor.. Waarom zouden ze gratis ps5’s weggeven …

Had ik hier tijdje geleden gepost toen hij een foto plaatste van 3 consoles in stock, maar hij gaat letterlijk met mensen hun geld lopen :)

die 2 maand wachten is er idd wat over. Maar ik heb toen wel die Digital versie kunnen kunnen kopen dankzij jou 😉

Had ik hier tijdje geleden gepost toen hij een foto plaatste van 3 consoles in stock, maar hij gaat letterlijk met mensen hun geld lopen :)
Gamesenco is wel een betrouwbare winkel. Nog nooit zo een console of zo gekocht daar, maar wel al games :)

Was altijd correct en in orde. Hebben ook een fysieke winkel.

die 2 maand wachten is er idd wat over. Maar ik heb toen wel die Digital versie kunnen kunnen kopen dankzij jou 😉
Ik had toen zelf eentje gekocht ook voor een collega en mijn schoonbroer ook. Na een week wachten (ze hadden mijn geld dus al een week), zelf gebeld en gevraagd hoe het zat. Was mijn bestelling blijkbaar geannuleerd, maar lieten ze mij niks weten. Ik kon 2 maanden wachten of mijn geld terugkrijgen. Ze hebben het 5 dagen later gestort, zonder ook maar enige vorm van officiële mail/bevestiging of excuses. Mijn schoonbroer, die zeiden ze dat hij tracking zou ontvangen, maar rarara, nog niks gekregen of gehoord. Hij staat wss op die wachtlijst voor binnen 2 maanden zonder dat hij het weet (en dus al heeft betaald). Smerig :)

Zag de meldingen ook, stond wel 'retour-deals'. Zouden dat dan ontevreden klanten zijn geweest?

--

En nu ook een tweede bol.com drop, bundel met ratchet & clank.

Edit : eerste drop uitgeput (€ 499 disc, geen bundel)
Tweede drop met rachet & clank staat nog online : https://www.bol.com/nl/p/sony-playstation-5-console-ratchet-clank-rift-apart/9300000040381035/ (€ 569, disc, bundel)

Edit 2: beide drops uitgeput, dit was een enorme grote !!! De eerste drop stond 8 minuten online om vrij te bestellen, de tweede meer dan 15 minuten. Ik las dat beide drops gecombineerd over iets van een 7000 consoles zou gaan.

Laatst bewerkt:
Ik heb er ene!
En dan lees ik de kleine lettertjes:

Levertijd
Door de grote vraag naar de PlayStation 5 verwerken onze systemen enorm veel bestellingen tegelijkertijd. Dit kan ertoe leiden dat we misschien meer consoles verkopen dan we nu op voorraad hebben of krijgen. Als dat bij jouw bestelling het geval is, gaan we ons best doen om je zo snel mogelijk van een PlayStation 5 te voorzien. Je komt dan op een wachtlijst te staan en zodra wij weer nieuwe voorraad krijgen sturen we jou een PlayStation 5 toe.

Ben benieuwd...

Ik heb er ene!
En dan lees ik de kleine lettertjes:

Levertijd
Door de grote vraag naar de PlayStation 5 verwerken onze systemen enorm veel bestellingen tegelijkertijd. Dit kan ertoe leiden dat we misschien meer consoles verkopen dan we nu op voorraad hebben of krijgen. Als dat bij jouw bestelling het geval is, gaan we ons best doen om je zo snel mogelijk van een PlayStation 5 te voorzien. Je komt dan op een wachtlijst te staan en zodra wij weer nieuwe voorraad krijgen sturen we jou een PlayStation 5 toe.

Ben benieuwd...
Bij mij staat dat hij 25 juni geleverd zou worden.

Terug
Bovenaan