Kan zijn dat ze alle dubbele deelnames verwijderen en je dus laten meedoen met 1 bundel.Oei, ik dacht dat je met elke bundel mocht meespelen... damn dan val ik al af
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan zijn dat ze alle dubbele deelnames verwijderen en je dus laten meedoen met 1 bundel.Oei, ik dacht dat je met elke bundel mocht meespelen... damn dan val ik al af
meer kans voor andere mensen danOei, ik dacht dat je met elke bundel mocht meespelen... damn dan val ik al af

Had ik hier tijdje geleden gepost toen hij een foto plaatste van 3 consoles in stock, maar hij gaat letterlijk met mensen hun geld lopen![]()
Wel max 2 maand wachten.![]()

Had ik hier tijdje geleden gepost toen hij een foto plaatste van 3 consoles in stock, maar hij gaat letterlijk met mensen hun geld lopen![]()

Gamesenco is wel een betrouwbare winkel. Nog nooit zo een console of zo gekocht daar, maar wel al gamesHad ik hier tijdje geleden gepost toen hij een foto plaatste van 3 consoles in stock, maar hij gaat letterlijk met mensen hun geld lopen![]()

Ik had toen zelf eentje gekocht ook voor een collega en mijn schoonbroer ook. Na een week wachten (ze hadden mijn geld dus al een week), zelf gebeld en gevraagd hoe het zat. Was mijn bestelling blijkbaar geannuleerd, maar lieten ze mij niks weten. Ik kon 2 maanden wachten of mijn geld terugkrijgen. Ze hebben het 5 dagen later gestort, zonder ook maar enige vorm van officiële mail/bevestiging of excuses. Mijn schoonbroer, die zeiden ze dat hij tracking zou ontvangen, maar rarara, nog niks gekregen of gehoord. Hij staat wss op die wachtlijst voor binnen 2 maanden zonder dat hij het weet (en dus al heeft betaald). Smerigdie 2 maand wachten is er idd wat over. Maar ik heb toen wel die Digital versie kunnen kunnen kopen dankzij jou![]()

Amai merci voor de tip! Bij mij ook gelukt!Via bol.com kunnen bestellen, stond opeens beschikbaar!
Zag de meldingen ook, stond wel 'retour-deals'. Zouden dat dan ontevreden klanten zijn geweest?
Ik heb toen de gewone gerefresht en kwam toen opeens op beschikbaarZag de meldingen ook, stond wel 'retour-deals'. Zouden dat dan ontevreden klanten zijn geweest?
--
![]()
PlayStation 5 - Disc edition | bol.com
PlayStation 5 - Disc edition. Dit is de PlayStation 5 Disc edition, de nieuwste en meest geavanceerde video gameconsole van Sony. Met de PS5 kan je nu...www.bol.com

Bij mij staat dat hij 25 juni geleverd zou worden.Ik heb er ene!
En dan lees ik de kleine lettertjes:
Levertijd
Door de grote vraag naar de PlayStation 5 verwerken onze systemen enorm veel bestellingen tegelijkertijd. Dit kan ertoe leiden dat we misschien meer consoles verkopen dan we nu op voorraad hebben of krijgen. Als dat bij jouw bestelling het geval is, gaan we ons best doen om je zo snel mogelijk van een PlayStation 5 te voorzien. Je komt dan op een wachtlijst te staan en zodra wij weer nieuwe voorraad krijgen sturen we jou een PlayStation 5 toe.
Ben benieuwd...