LouGarou
Well-known member
Returnal en Demon's Souls kan ik echt aan niemand aanraden die ook maar een beetje plezier wil belevenRatchet and clanck: Rift apart , Returnal en Demon Souls remake zijn best goed hoor.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Returnal en Demon's Souls kan ik echt aan niemand aanraden die ook maar een beetje plezier wil belevenRatchet and clanck: Rift apart , Returnal en Demon Souls remake zijn best goed hoor.

Allee seg,,Returnal en Demon's Souls kan ik echt aan niemand aanraden die ook maar een beetje plezier wil beleven![]()

Say whut? Dat zijn net de toppers!!Returnal en Demon's Souls kan ik echt aan niemand aanraden die ook maar een beetje plezier wil beleven
Kweet dat ge bewust overdrijft, maar ik vind da echt zot dat mensen zo gefrustreerd raken in die games.toch niks plezanter dan bij de tandarts te zitten voor die gebroken tand die nog in u kaske steekt
Ik overdreef inderdaad... twaren er tweeKweet dat ge bewust overdrijft, maar ik vind da echt zot dat mensen zo gefrustreerd raken in die games.

Wij doen niet alle leveringen natuurlijkIn NL enkel nedgame als alert gekregen. België nog steeds niks…
.ik moet zeggen, Mediamarkt heeft wel een uitstekende service online. vanmorgen al geleverd, nog geen 24h na de bestelling online.Deze is echt wel Snel. Net een Disk versie + controller kunnen kopen op MM BE site voor men broer. De andere channels hebben nog niet eens een melding gegeven.
Alweer te laat...Moest er hier iemand eentje extra gescoord hebben ben ik wel geïnteresseerdik moet zeggen, Mediamarkt heeft wel een uitstekende service online. vanmorgen al geleverd, nog geen 24h na de bestelling online.
—
Kreeg een half uur geleden nog een melding van spydr dat er weer een MM bundel was. Iemand gelukt?

Zo werkt het letterlijk nergensWat ne kutsite ook? In winkelmandje zou moeten betekenen = gereserveerd.

Zo werkt het letterlijk nergens![]()

Sja.. niet iedereen speelt evengoed games en heeft tijd genoeg om 100x hetzelfde level te moeten spelen. Ik vind dat frustrerend ja.. ik speel games voor mijn plezierSay whut? Dat zijn net de toppers!!
Kweet dat ge bewust overdrijft, maar ik vind da echt zot dat mensen zo gefrustreerd raken in die games.
Ik had Demon's zelf nog nooit gespeeld, wel de andere Souls games, BB en Sekiro. Maar deze ging bijna even vlot als het spelen van Spiderman... Die difficulty in die games (vooral Demon's) is echt vrij overrated, zij zijn uitdagend als je nieuw bent, maar eens een beetje in de zone of wat ervaring in die games en die vallen echt neig goed mee. Alle dat is toch mijn ervaring, enkel Sekiro heeft me op een 2-3 tal momenten eens doen vloeken toen ik voor de platinum (100% op steam) ging.
Nog nooit iets bij Apple besteld via de site. Zou het wel raar vinden, enige uitzondering die ik ken zijn tickets voor festivals. Die geven je altijd 10-15 min tijd als je binnen bent om te bestellen wat je wenst. Maar gewone shops is meestal pas bij validatie van je order. Daarom moet je nog niet betaald hebben, maar meestal wel alles al afgerond hebben tot aan die betaling. Maar ja niet elke shop is dezelfde natuurlijk.Dacht nochtans dat het in de apple store wel zo werkt bij nieuwe iPhone releases.
Kan ik begrijpen, de games zijn daarom niet slecht tho. Ik speel niet zo graag race games omdat ik niet game om in slaap te vallen, maar om mij te amuseren, maar ik ga daarom niet zeggen dat de games niet aan te raden zijn, ze zijn gewoon niks voor mij. Game kan nog steeds top zijn en kan ik gerust erkennen.Sja.. niet iedereen speelt evengoed games en heeft tijd genoeg om 100x hetzelfde level te moeten spelen. Ik vind dat frustrerend ja.. ik speel games voor mijn plezier
Misschien left-overs van betalingen die niet doorgegaan zijn van gisteren? Lijkt me straf dat ze 2 dagen achter elkaar een levering krijgen.Die MM drop van vandaag was echt extreem snel uitverkocht. Kreeg de alert, meteen doorgeklikt en… Alles weg. Die van gisteren was precies een iets grotere drop. On to the next!![]()