PS5 waar nog te vinden?

Returnal en Demon's Souls kan ik echt aan niemand aanraden die ook maar een beetje plezier wil beleven
Say whut? Dat zijn net de toppers!!

toch niks plezanter dan bij de tandarts te zitten voor die gebroken tand die nog in u kaske steekt
Kweet dat ge bewust overdrijft, maar ik vind da echt zot dat mensen zo gefrustreerd raken in die games.

Ik had Demon's zelf nog nooit gespeeld, wel de andere Souls games, BB en Sekiro. Maar deze ging bijna even vlot als het spelen van Spiderman... Die difficulty in die games (vooral Demon's) is echt vrij overrated, zij zijn uitdagend als je nieuw bent, maar eens een beetje in de zone of wat ervaring in die games en die vallen echt neig goed mee. Alle dat is toch mijn ervaring, enkel Sekiro heeft me op een 2-3 tal momenten eens doen vloeken toen ik voor de platinum (100% op steam) ging.

Eerder vandaag via spydr bij Media markt geprobeerd maar was niks.
Om 17u45 dacht ik ff refreshen, you never know en dan tabblad sluiten.. Suprise! Console + extra controller kunnen scoren :o

In NL enkel nedgame als alert gekregen. België nog steeds niks…
Wij doen niet alle leveringen natuurlijk 😉.
Zoals ik het lees zullen het enkel reserveringen zijn die bediend zijn.
Ik ging ervan uit dat de meeste ketens ongeveer tegelijk toeleveringen krijgen, maar blijkbaar niet (al heeft Dreamland ook consoles binnengekregen)

Deze is echt wel Snel. Net een Disk versie + controller kunnen kopen op MM BE site voor men broer. De andere channels hebben nog niet eens een melding gegeven.
ik moet zeggen, Mediamarkt heeft wel een uitstekende service online. vanmorgen al geleverd, nog geen 24h na de bestelling online.

Kreeg een half uur geleden nog een melding van spydr dat er weer een MM bundel was. Iemand gelukt?

ik moet zeggen, Mediamarkt heeft wel een uitstekende service online. vanmorgen al geleverd, nog geen 24h na de bestelling online.

Kreeg een half uur geleden nog een melding van spydr dat er weer een MM bundel was. Iemand gelukt?
Alweer te laat...Moest er hier iemand eentje extra gescoord hebben ben ik wel geïnteresseerd :-)

Meteen tijdens de melding al kunnen klikken, had ene in winkelmandje maar bij afrekenen was het al weer leeg :)

Wat ne kutsite ook? In winkelmandje zou moeten betekenen = gereserveerd.

Tzal onbegonnen werk zijn om ene te scoren online vrees ik... Winkels rondrijden gaat er eigenlijk ook wat over he... Hoe groot is de kans :s

Die MM drop van vandaag was echt extreem snel uitverkocht. Kreeg de alert, meteen doorgeklikt en… Alles weg. Die van gisteren was precies een iets grotere drop. On to the next! 🤷🏻‍♂️

Say whut? Dat zijn net de toppers!!

Kweet dat ge bewust overdrijft, maar ik vind da echt zot dat mensen zo gefrustreerd raken in die games.

Ik had Demon's zelf nog nooit gespeeld, wel de andere Souls games, BB en Sekiro. Maar deze ging bijna even vlot als het spelen van Spiderman... Die difficulty in die games (vooral Demon's) is echt vrij overrated, zij zijn uitdagend als je nieuw bent, maar eens een beetje in de zone of wat ervaring in die games en die vallen echt neig goed mee. Alle dat is toch mijn ervaring, enkel Sekiro heeft me op een 2-3 tal momenten eens doen vloeken toen ik voor de platinum (100% op steam) ging.
Sja.. niet iedereen speelt evengoed games en heeft tijd genoeg om 100x hetzelfde level te moeten spelen. Ik vind dat frustrerend ja.. ik speel games voor mijn plezier

Dacht nochtans dat het in de apple store wel zo werkt bij nieuwe iPhone releases.
Nog nooit iets bij Apple besteld via de site. Zou het wel raar vinden, enige uitzondering die ik ken zijn tickets voor festivals. Die geven je altijd 10-15 min tijd als je binnen bent om te bestellen wat je wenst. Maar gewone shops is meestal pas bij validatie van je order. Daarom moet je nog niet betaald hebben, maar meestal wel alles al afgerond hebben tot aan die betaling. Maar ja niet elke shop is dezelfde natuurlijk.

Sja.. niet iedereen speelt evengoed games en heeft tijd genoeg om 100x hetzelfde level te moeten spelen. Ik vind dat frustrerend ja.. ik speel games voor mijn plezier
Kan ik begrijpen, de games zijn daarom niet slecht tho. Ik speel niet zo graag race games omdat ik niet game om in slaap te vallen, maar om mij te amuseren, maar ik ga daarom niet zeggen dat de games niet aan te raden zijn, ze zijn gewoon niks voor mij. Game kan nog steeds top zijn en kan ik gerust erkennen.

Die MM drop van vandaag was echt extreem snel uitverkocht. Kreeg de alert, meteen doorgeklikt en… Alles weg. Die van gisteren was precies een iets grotere drop. On to the next! 🤷🏻‍♂️
Misschien left-overs van betalingen die niet doorgegaan zijn van gisteren? Lijkt me straf dat ze 2 dagen achter elkaar een levering krijgen.

beste tip is zorgen dat alles in u account klaar staat, zodat je gewoon zo snel mogelijk kunt “afrekenen”. ik had gisteren binnen de 10 seconden van de melding al een Paypal betaling gestart. Omdat mijn account met faceid inlogde, adres al juist stond en Paypal al voorgeselecteerd was.

Nog iemand die gisteren kon bestellen bij MM en nog niets vernomen hebben?

betaling is eraf gegaan maar geen verdere info gekregen…

Terug
Bovenaan