PS5 waar nog te vinden?

bij dreamland heb ik ps5 in winkelwagen kunnen plaatsen, maar bij klikken op bestellen kreeg ik melding 'uitverkocht'

weird, want vanmorgen kreeg ik al gewoon op het eerste klik in de winkelwagen "uitverkocht"

weird, want vanmorgen kreeg ik al gewoon op het eerste klik in de winkelwagen "uitverkocht"

Ik vond het al raar dat ik er ene kon toevoegen aan de winkelwagen.
nu is telkens 'uitverkocht' bij klikken om in winkelwagen te plaatsen

Is wel een ripoff bundel imo... Moest je een ps5 kopen met apart een controller en apart 3 games, dan kom je nog goedkoper uit...
Goh ja, ik twijfelde ook eerst, maar het is uiteindelijk maar 60 euro meer dan dat ik alles apart zou kopen. Dat heb ik er wel voor over gezien de vooruitzichten.

Ik heb net naar een paar Dreamland winkels gebeld. Blijkbaar zijn er al een aantal winkels beleverd, een aantal moet ze nog krijgen.

Sommige winkels hebben mijn telnr nog genoteerd, andere doen het niet meer wegens te veel reserveringen. Ik denk dat ik de komende dagen eens ga binnenspringen hier en daar.

Laatst bewerkt:
heb er ene telefonisch kunnen reserveren in Dreamland Roeselare. Er was winkelvoorraad volgens de site en heb direct gebeld.

mijn ventje zal content zijn als hij straks thuiskomt van zijn werk

True, maar nu weet ik waar ze al uitverkocht zijn en waar ze nog moeten binnen komen + ik heb mij waar mogelijk direct op een lijst gezet.
Zonet één in Dreamland Mol gaan afhalen.

PS stock alert zei: Dreamland -> sinds deze morgen niet meer mogelijk om in winkelwagentje te plaatsen.

Bij de winkels in de buurt zag ik wel een groen lichtje/in stock staan bij die van Mol.
Gebeld en direct aan kant laten zetten.

Staan enkel in het magazijn, liggen niet in de winkel.

pic.png

Volgens de website is er nog stock in enkele Dreamlands, waaronder Roeselare, Kuurne, Waregem...
In het Antwerpse enzo ook wel wat.

Zonet één in Dreamland Mol gaan afhalen.

PS stock alert zei: Dreamland -> sinds deze morgen niet meer mogelijk om in winkelwagentje te plaatsen.

Bij de winkels in de buurt zag ik wel een groen lichtje/in stock staan bij die van Mol.
Gebeld en direct aan kant laten zetten.

Staan enkel in het magazijn, liggen niet in de winkel.

pic.png
Stock alert heeft zelfs helemaal niks bericht over dreamland? Laatste 2 meldingen hier zijn van nedgame.nl

Ik heb de indruk dat dreamland nergens op stock alert komt.

Gewoon elke morgen kijken om tussen 4 en 6 uur.

Dan wordt die site meestal geupdate

Terug
Bovenaan