Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rond hoe laat was dat dan?bij dreamland heb ik ps5 in winkelwagen kunnen plaatsen, maar bij klikken op bestellen kreeg ik melding 'uitverkocht'
15 minuten geledenrond hoe laat was dat dan?
weird, want vanmorgen kreeg ik al gewoon op het eerste klik in de winkelwagen "uitverkocht"
Goh ja, ik twijfelde ook eerst, maar het is uiteindelijk maar 60 euro meer dan dat ik alles apart zou kopen. Dat heb ik er wel voor over gezien de vooruitzichten.Is wel een ripoff bundel imo... Moest je een ps5 kopen met apart een controller en apart 3 games, dan kom je nog goedkoper uit...
True, maar nu weet ik waar ze al uitverkocht zijn en waar ze nog moeten binnen komen + ik heb mij waar mogelijk direct op een lijst gezet.Je kan op de site van Dreamland zien in welke winkel er voorraad is.
Zonet één in Dreamland Mol gaan afhalen.True, maar nu weet ik waar ze al uitverkocht zijn en waar ze nog moeten binnen komen + ik heb mij waar mogelijk direct op een lijst gezet.
Kuurne niet meer, net geweest.Volgens de website is er nog stock in enkele Dreamlands, waaronder Roeselare, Kuurne, Waregem...
In het Antwerpse enzo ook wel wat.
Stock alert heeft zelfs helemaal niks bericht over dreamland? Laatste 2 meldingen hier zijn van nedgame.nlZonet één in Dreamland Mol gaan afhalen.
PS stock alert zei: Dreamland -> sinds deze morgen niet meer mogelijk om in winkelwagentje te plaatsen.
Bij de winkels in de buurt zag ik wel een groen lichtje/in stock staan bij die van Mol.
Gebeld en direct aan kant laten zetten.
Staan enkel in het magazijn, liggen niet in de winkel.
![]()
Ik had om 14u45 een melding op Telegram van spydr.nl en Benelux Stock Checker.Ik heb de indruk dat dreamland nergens op stock alert komt.