PS5 waar nog te vinden?

Gewoon nog ff wachten. Met wat geluk val je op een :).
er zijn toch nog niet echt nieuwe topgames
Ja ge hebt eigenlijk wel gelijk..
Ik speel graag met een controller maar er zijn nu eigenlijk toch totaal geen goeie games uit of ligt dat aan mij?

Godfall leek promising maar blijkbaar mist het diepgang en endgame.

beetje het probleem van de laatste jaren denk ik… als je ziet op twitch, de enigste ‘topgame’ die uitgekomen is laatste jaren is Valorant.

ik mis eigenlijk eens een goeie ARPG, of zelfs MMO… maar MMO op pc is ook al gene vetten, enkel WoW en in beperktere mate FFXIV.

Ja ge hebt eigenlijk wel gelijk..
Ik speel graag met een controller maar er zijn nu eigenlijk toch totaal geen goeie games uit of ligt dat aan mij?

Godfall leek promising maar blijkbaar mist het diepgang en endgame.

beetje het probleem van de laatste jaren denk ik… als je ziet op twitch, de enigste ‘topgame’ die uitgekomen is laatste jaren is Valorant.

ik mis eigenlijk eens een goeie ARPG, of zelfs MMO… maar MMO op pc is ook al gene vetten, enkel WoW en in beperktere mate FFXIV.
Komt nog wel. Ik ben er nog niet op aant jagen om diezelfde reden, ik wacht wel tot er wa meer games uitzien en datk nen bundel kan oppikken volgend jaar ergens :)

Ik ben wel beginnen jagen deze week. De PS4 van mijn zoon begint kuren te krijgen (verbindingsverlies, allerlei games die vastlopen, ...), dus misschien best beginnen kijken voor de PS5. Kheb geen goesting om nu nog te investeren in een PS4 mocht de huidige compleet de geest laten.

Xbox al meer dan een halfuur rustig te koop op Amazon.de haha Echt ongelooflijk hoe niemand een xbox moet en iedereen een playstation 😂

Xbox al meer dan een halfuur rustig te koop op Amazon.de haha Echt ongelooflijk hoe niemand een xbox moet en iedereen een playstation 😂
Of er zijn er gewoon meer geleverd natuurlijk. Ik ben in elk geval zeer tevreden over zowel de series x als de s.
Mijn zoon heeft zijn ps5 disc versie al en ik enkel nog op zoek naar een digital voor de eventuele exclusives.

Heb die pack met Miles Morales en destruction all stars kunnen kopen 😉 €588

kan ik hier een BG’er blij mee maken? Levering zou voor 24 juni zijn.

Had ook zo’n bundel beet op amazon.es maar niet doorbesteld. Liever een lokale winkel, of mss amazon NL nog.

die bundel was ook 578 ofzo met een spel dat mij niet boeit

Goh 'k zat in de wagen en de link via telegram (PS5 stock alert) opende in een telegram browser zelf... niet meteen iets om te delen of ik had hem al zelf eerst moeten kopen --- daar ga ik mij niet mee bezighouden.

MS heeft gewoon zijn shit iets beter op orde atm, afgelopen weekend een post op Tweakers dat er Series X lagen in verschillende NL MM's in de winkel zelf en die zijn ondertussen vlot verkocht.

Voor de rest is die net zo vaak out of stock bij online retailers dan de PS5, ik kijk regelmatig naar beide als ik toch eens random voor een PS5 zie en dan staat er bij beide out of stock, idem op de MS store zelf.

PS5 blijft een ramp, buiten eens een heel kort moment een paar maanden terug heb ik zelfs geen weet van een pallet PS5's dat ondertussen vrij in een MM lag.

Terug
Bovenaan