Idd, kunt ze per 4 kopen.De Series S lijkt ook gewoon voorradig te zijn bij Bol.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, kunt ze per 4 kopen.De Series S lijkt ook gewoon voorradig te zijn bij Bol.
Gewoon nog ff wachten. Met wat geluk val je op eenHoly shit ik had echt niet verwacht dat de tekorten zo lang gingen aanhouden...
Ga uiteindelijk echt nog 700 euro mogen leggen....
. Ja ge hebt eigenlijk wel gelijk..Gewoon nog ff wachten. Met wat geluk val je op een.
er zijn toch nog niet echt nieuwe topgames
Komt nog wel. Ik ben er nog niet op aant jagen om diezelfde reden, ik wacht wel tot er wa meer games uitzien en datk nen bundel kan oppikken volgend jaar ergensJa ge hebt eigenlijk wel gelijk..
Ik speel graag met een controller maar er zijn nu eigenlijk toch totaal geen goeie games uit of ligt dat aan mij?
Godfall leek promising maar blijkbaar mist het diepgang en endgame.
beetje het probleem van de laatste jaren denk ik… als je ziet op twitch, de enigste ‘topgame’ die uitgekomen is laatste jaren is Valorant.
ik mis eigenlijk eens een goeie ARPG, of zelfs MMO… maar MMO op pc is ook al gene vetten, enkel WoW en in beperktere mate FFXIV.

Ik kon niet laten leveren in Belgie..Juist gene vastgekregen op amazon.it

Of er zijn er gewoon meer geleverd natuurlijk. Ik ben in elk geval zeer tevreden over zowel de series x als de s.Xbox al meer dan een halfuur rustig te koop op Amazon.de haha Echt ongelooflijk hoe niemand een xbox moet en iedereen een playstation![]()
Ja mij!Heb die pack met Miles Morales en destruction all stars kunnen kopen€588
kan ik hier een BG’er blij mee maken? Levering zou voor 24 juni zijn.
Oh ja !Heb die pack met Miles Morales en destruction all stars kunnen kopen€588
kan ik hier een BG’er blij mee maken? Levering zou voor 24 juni zijn.
ok, np
Had ook zo’n bundel beet op amazon.es maar niet doorbesteld. Liever een lokale winkel, of mss amazon NL nog.
die bundel was ook 578 ofzo met een spel dat mij niet boeit

MS heeft gewoon zijn shit iets beter op orde atm, afgelopen weekend een post op Tweakers dat er Series X lagen in verschillende NL MM's in de winkel zelf en die zijn ondertussen vlot verkocht.Xbox al meer dan een halfuur rustig te koop op Amazon.de haha Echt ongelooflijk hoe niemand een xbox moet en iedereen een playstation![]()