PS5 waar nog te vinden?

Heb zo net er 1 kunnen scoren bij amazon UK voor 552eur. Iemand die weet of er nog ergens andere kosten zijn evt met dieje Brexit? :eek:

4% invoerrechten op totale kostprijs + 15 EUR administratiekosten voor opmaken douaneaangifte + 21% BTW dus ge zit al gauw met €120 extra denk ik.

Is toch hetgeen dat ze mij altijd hebben wijsgemaakt

Heb zo net er 1 kunnen scoren bij amazon UK voor 552eur. Iemand die weet of er nog ergens andere kosten zijn evt met dieje Brexit? :eek:

heb net na de Brexit daar ook nog een console op de kop kunnen tikken, heb toen niets extra moeten betalen. Zit volgens mij al in de prijs verrekend.

Dees staat op mijn bestelling:​

Ik gok dus inderdaad ook dat alle kosten daar hierin zitten?

GBP 374.99
Postage & Packing:
GBP 6.66

Total Before VAT:
GBP 381.65
VAT:
GBP 0.00

Total:

Import Fees Deposit
GBP 80.15

Grand Total:
GBP 461.80
Payment Grand Total:
EUR 552,10

Nog een paar pagina's en de meesten zullen er wel eentje hebben hier :)
Lol, ge wilt nie weten hoeveel mensen er nog steeds disappointed zijn als ze zo een post missen waar iemand zegt '' Amazon.de/it/uk/nl'' en dan 2 min later al sold out.
Nog een paar 10 pagina's more like it, tis nie omda ze hier niet posten 35x '' doeme just te laat '' dat ze nie meelezen.

Ik ben ook sporadisch aan het zien sinds December en altijd te laat ( maarja wa wilt ge als het op 5 min weg is ), sure ik kan harder mijn best doen en een hoop stock bots volgen of elk vrij moment 5 verschillende fora f5'en maar zoveel boeit het me ook weer niet, als ik letterlijk ergens net op 120 seconden tijd een post moet lezen + bestellen om er 1 te hebben dan wacht ik nog wel rustig af.

Lol, ge wilt nie weten hoeveel mensen er nog steeds disappointed zijn als ze zo een post missen waar iemand zegt '' Amazon.de/it/uk/nl'' en dan 2 min later al sold out.
Nog een paar 10 pagina's more like it, tis nie omda ze hier niet posten 35x '' doeme just te laat '' dat ze nie meelezen.

Ik ben ook sporadisch aan het zien sinds December en altijd te laat ( maarja wa wilt ge als het op 5 min weg is ), sure ik kan harder mijn best doen en een hoop stock bots volgen of elk vrij moment 5 verschillende fora f5'en maar zoveel boeit het me ook weer niet, als ik letterlijk ergens net op 120 seconden tijd een post moet lezen + bestellen om er 1 te hebben dan wacht ik nog wel rustig af.

Geen idee of het voor BE ook zo is, maar ik vermoed van wel. http://www.invoercalculator.be rekent wel nog geen kosten aan. Nog niet up to date?

Ik heb toch ook nog geen momenteel. En als ik de melding krijg via die bot dan klik ik daar direct op en 90% van de keren loopt de site vast, of is hij uitverkocht.
1 keer had ik 1 in mijn winkelmand kunnen steken bij mediamarkt.nl. Maar die leveren niet naar belgie dus moeten annuleren. En 1 keer via dream land, maar daar vertrouwde ik het niet dat hij 2 dagen later kon geleverd worden, wat uiteindelij dus wel het geval was. Nuja afwachten naar mijn order bij madiamarkt, zal een dezer degen of weken zijn denk ik..

Ik heb toch ook nog geen momenteel. En als ik de melding krijg via die bot dan klik ik daar direct op en 90% van de keren loopt de site vast, of is hij uitverkocht.
1 keer had ik 1 in mijn winkelmand kunnen steken bij mediamarkt.nl. Maar die leveren niet naar belgie dus moeten annuleren. En 1 keer via dream land, maar daar vertrouwde ik het niet dat hij 2 dagen later kon geleverd worden, wat uiteindelij dus wel het geval was. Nuja afwachten naar mijn order bij madiamarkt, zal een dezer degen of weken zijn denk ik..
Waarom vertrouwde je dat niet dan bij Dreamland, vraag ik mij af. Je hoeft er pas te betalen bij afhaling en er is geen aankoopverplichting dus er is geen enkel risico door wél te bestellen als je kans hebt. In het slechtste geval sta je op een lijst voor de volgende batch.

Ik heb maar die ene stock bot een maand intensief gevolgd, maar het is gewoon geluk hebben dat je net op de moment van een drop niks anders om handen hebt. Bij mij meestal een stuur. Tot paar weken terug, was iets te vroeg op het werk en heb direct toen de melding was kunnen bestellen via .it.

Mijne staat nu op levering 9 April van Amazon.nl nadat er eerst twijfel was of ze er niet te veel hadden verkocht dan ze stock hadden.
Heb gewoon geluk gehad dat ik op gsm bezig was toen ik een melding kreeg van die telegram bot. Waar kakken op het werk allemaal niet goed voor is :p

Ik ben eigenlijk nog maar net begonnen met proberen er eentje vast te krijgen, ik had gedacht dat het tegen maart/april wel beschikbaar zou zijn maar kijk eens aan :) Hopelijk ergens in de komende weken dan eens prijs. Zetten ze in Dreamland nog mensen op een lijst of is dat allemaal gesloten?

Ik heb de indruk dat hij toch meer en meer beschikbaar komt. Je moet inderdaad nog snel zijn om te bestellen. Maar lijkt me niet meer zo onmogelijk als een dikke maand geleden.

Ik heb de indruk dat hij toch meer en meer beschikbaar komt. Je moet inderdaad nog snel zijn om te bestellen. Maar lijkt me niet meer zo onmogelijk als een dikke maand geleden.
Dit weekend met medewerker in mediamarkt in Zwijnaarde gesproken en ze krijgen steeds regelmatiger consoles binnen die gewoon in de winkel verkocht zullen worden. Voor Oostakker en Zwijnaarde is het gewoon zoveel mogelijk hun social media in de gaten houden

Terug
Bovenaan