PS5 waar nog te vinden?

Heb er 1 kunnen bemachtigen, geen 2 helaas... Blijkbaar kan je er wel twee kopen als je na afrekenen terug naar binnen gaat... Sorry!

Daarnet na het werk toch ook even gaan kijken in mediamarkt gent. Te laat natuurlijk. Volgens de medewerker daar waren de 40 consoles op minder dan een uur verkocht.

Moest er nog iemand een disc versie te koop hebben staan of een pre order.
Ik ben dringend op zoek naar ene voor mijn broer. Of als iemand er ene tegenkomt in de winkel neem aub mee betaal meteen ;)
Alvast bedankt 🙏

Mijn order op amazon.nl lijkt nu toch gelukt. Kreeg mail dat mijn betaalmethode niet goed was. Refresh gedaan van visa en staat nu op 9 April levering

Zojuist nog besteld op dreamland, na paar keer refreshen lukte het om toe te voegen aan de winkelwagen 😄

Aangezien ik al mijn collega’s al heb kunnen voorzien van een ps, en onder het motto belofte maakt schuld..

Heb ik voor een BG’er zo een console + extra controller pack van dreamland kunnen scoren voor €563. Wordt woensdag 31/03 geleverd in de Colruyt in Lokeren (9160) Je moet hem wel ter plekke daar nog zelf betalen.

zou er het liefst iemand mee blij maken die lang achter het net vist. Dus niet voor de broers, neven, nichten enz..

Aangezien ik al mijn collega’s al heb kunnen voorzien van een ps, en onder het motto belofte maakt schuld..

Heb ik voor een BG’er zo een console + extra controller pack van dreamland kunnen scoren voor €563. Wordt woensdag 31/03 geleverd in de Colruyt in Lokeren (9160) Je moet hem wel ter plekke daar nog zelf betalen.

zou er het liefst iemand mee blij maken die lang achter het net vist. Dus niet voor de broers, neven, nichten enz..
Als dit de disc edition neem ik ze als ze nog beschikbaar is

Terug
Bovenaan