Oeinet een mail gehad dat ze m’n order gaan cancellen en terug betalen. Ze hadden gezien dat ik er meer dan 1 had besteld![]()
, maar je hebt wel 1 kunnen kopen dan? Ik heb na initiële mail niets meer gehad dus zal niks zijnVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeinet een mail gehad dat ze m’n order gaan cancellen en terug betalen. Ze hadden gezien dat ik er meer dan 1 had besteld![]()
, maar je hebt wel 1 kunnen kopen dan? Ik heb na initiële mail niets meer gehad dus zal niks zijnIk ben eventueel wel geïnteresseerd om deze over te nemenMediamarkt Zwijnaarde 14u25: 9stuks nog . 1 per persoon..
Heb ook een pre order staan in eke die komt vrij als ik een berichtje heb. Prijs om prijs dan zal die hier wel verschijnen bij intresse.

No problem. Toch bedankt.Heb er 1 kunnen bemachtigen, geen 2 helaas... Blijkbaar kan je er wel twee kopen als je na afrekenen terug naar binnen gaat... Sorry!
Onee. Ik woon daar ni ver van.Idem in Zwijnaarde. Nog een 10-tal stuks om 13:41u

Heb je er 10 toegevoegd in je mandjeZojuist nog besteld op dreamland, na paar keer refreshen lukte het om toe te voegen aan de winkelwagen![]()
.Ja en straks ga ik ze op 2dehands verkopen voor €1000 per stukHeb je er 10 toegevoegd in je mandje.

Trust me khebt geprobeert t ging nieJa en straks ga ik ze op 2dehands verkopen voor €1000 per stuk![]()

Als dit de disc edition neem ik ze als ze nog beschikbaar isAangezien ik al mijn collega’s al heb kunnen voorzien van een ps, en onder het motto belofte maakt schuld..
Heb ik voor een BG’er zo een console + extra controller pack van dreamland kunnen scoren voor €563. Wordt woensdag 31/03 geleverd in de Colruyt in Lokeren (9160) Je moet hem wel ter plekke daar nog zelf betalen.
zou er het liefst iemand mee blij maken die lang achter het net vist. Dus niet voor de broers, neven, nichten enz..
Mijn eerste post hier maar ben nog van 9lives forum. Had niet eens door dat deze gesloten wasAls dit de disc edition neem ik ze als ze nog beschikbaar is
Mijn eerste post hier maar ben nog van 9lives forum. Had niet eens door dat deze gesloten was
Het gaat idd over de disc versie. Ik PM je voor verdere afhandeling.