PS5 waar nog te vinden?

Ik heb een reservatie voor een PS5 Disc Edition in de Carrefour Hypermarkt van Strombeek-Bever, moet vandaag nog afgehaald worden voor sluiting.
Iemand geïnteresseerd?

Allez wat is dat nu voor zever? Kan jij niks aan doen, maar stel dat je moet werken vandaag en morgen en je er niet geraakt tijdens openingsuren, dan kunnen ze die toch perfect even opzij houden? Ik wil hem wel, maar kan er pas zaterdag om.

Allez wat is dat nu voor zever? Kan jij niks aan doen, maar stel dat je moet werken vandaag en morgen en je er niet geraakt tijdens openingsuren, dan kunnen ze die toch perfect even opzij houden? Ik wil hem wel, maar kan er pas zaterdag om.
Heb ik ze ook gezegd, maar helaas...

Normaals een dikke merci @fragnetic ! Een dag waar alles op z'n plaats viel... Deze ochtend op 't werk al heel de tijd alle Amazon sites aan het controleren, elk kwartier ofzo, en ook dit topic. Deze middag kon ik vroeger stoppen aangezien er iets van mijn planning wegviel. Rit naar huis is 35 min dus keek ik snel nog even hier voor ik vertrok, en zag toen de post van fragnetic, en er stond bij '1 min geleden' dus als een zot supersnel kunnen reageren, en kreeg dan nog de melding "je moet ingelogd zijn om te reageren" :scream: om gek te worden haha! Maar had geluk en was blijkbaar de eerste... Pas dan had ik door dat het bijna 2u rijden was, ooooops, maar tja gelukkig ben ik graag de baan op. Dus rond 14u30 vertrokken en om 18u30 thuis. Stiefzoon de gelukkigste mens op Aarde denk ik, hij wist van niets.

Heel veel succes aan iedereen die er nog ene zoekt!

Laatst bewerkt:
Om 10u begint online verkoop bij Mediamarkt voor de disc versie.

edit: mogelijks enkel mediamarkt.nl

Hmm raar dat amazon met die bevestiging werkt. Ik had gewoon mijn rekeningnummer gelinkt aan mijn account.
Ik had dan nog eens een oude kaartnummer gebruikt die sinds vervangen was. Ze hebben mijn order op hold gezet en gewacht tot ik het veranderd had. Daarna ging het gewoon door. Moest niks bevestigen, niks code of niks.

Misschien omdat ik 1-click heb geactiveerd?

Berichtje gestuurd naar MM via FB

Hallo, Helaas is de PS5 momenteel niet in voorraad. Jammer genoeg kan ik je geen leverdatum meegeven. Fijne dag, _Charlotte

die leveren voor zover ik weet ook enkel in NL
I can confirm. Had em in het winkelmandje, en hoewel je BE als land kan selecteren bij bestelling blijft ie foutmelding geven voor de postcode (die 4 cijfers + 2 letters moet bevatten).

Inderdaad, MM Maastricht is hier op 5min vandaan en ik heb ook adres in Maastricht waar ik zou kunnen laten leveren.
Had er op een moment ook eentje in het winkelmandje, maar kon dan niet levering noch afhalen selecteren uiteindelijk. Rotzooi

Terug
Bovenaan