Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat je geen kleine loting doet net zoals paar weken terug. Niet iedereen zit elke dag op dit forumAlle details naar Flandrach verzonden. Have fun!
. Congrats @ FlandrachHeb ik ze ook gezegd, maar helaas...Allez wat is dat nu voor zever? Kan jij niks aan doen, maar stel dat je moet werken vandaag en morgen en je er niet geraakt tijdens openingsuren, dan kunnen ze die toch perfect even opzij houden? Ik wil hem wel, maar kan er pas zaterdag om.
Ik heb een reservatie voor een PS5 Disc Edition in de Carrefour Hypermarkt van Strombeek-Bever, moet vandaag nog afgehaald worden voor sluiting.
Iemand geïnteresseerd?
om gek te worden haha! Maar had geluk en was blijkbaar de eerste... Pas dan had ik door dat het bijna 2u rijden was, ooooops, maar tja gelukkig ben ik graag de baan op. Dus rond 14u30 vertrokken en om 18u30 thuis. Stiefzoon de gelukkigste mens op Aarde denk ik, hij wist van niets.Drop is nog niet geweest zeggen ze, op mediamarkt nl ook nog niks veranderd.
I can confirm. Had em in het winkelmandje, en hoewel je BE als land kan selecteren bij bestelling blijft ie foutmelding geven voor de postcode (die 4 cijfers + 2 letters moet bevatten).die leveren voor zover ik weet ook enkel in NL
die leveren voor zover ik weet ook enkel in NL