Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu hoor je ook bij de grote jongens!Jup, nogmaals dikke merci aan Reaper!
Nu nog Godfall zien te fixen aan een deftige prijs...Nu hoor je ook bij de grote jongens!
Welkom, welkom!
Ik zou deze game afraden. Schoon graphics maar daar blijft het ook helaas bij.Nu nog Godfall zien te fixen aan een deftige prijs...
Daarom dat ik er niet teveel voor wil geven, wil hem wel gewoon proberen![]()
Kan zeker zijn, zie het ook wel snel gebeuren. Alhoewel, mss dat ze Sackboy en Demon's Souls eerst gaan doen, die zijn first-party. Godfall is maar een tijdelijke exclusive dacht ik.Dit is een gok van mijn kant, maar ik zie dit spel een van de komende maanden bij PS+ zitten. PS5 spellen zijn niet echt dik gezaaid en dit zou nogal een flop zijn. En ze gaan ergens in 2021 DLC uitbrengen, zie het gebeuren dat het spel vlak daarvoor bij PS+ zit om de verkoop van de DLC te boosten.
Exclusive is het zeker niet, Godfall was op release ook beschikbaar op PC via de Epic store. Tis wel een Epic exclusive.Kan zeker zijn, zie het ook wel snel gebeuren. Alhoewel, mss dat ze Sackboy en Demon's Souls eerst gaan doen, die zijn first-party. Godfall is maar een tijdelijke exclusive dacht ik.
Wereldwijd chips tekort, veel meer vraag naar consoles (ps5/XSX zijn de best verkochte alweer en doen het beter dan ps4/XO in dezelfde tijdspanne), COVID-19 vermoeilijkt het 1 en het andere...How the fuck is dat bu mogelijk dat zelfs reeds 4 maand na de release er bog zo weinig exemplaren beschikbaar zijn... Dat is toc hniet normaal?
Tegenwoordig zijn alle console exclusives ook exclusiveExclusive is het zeker niet, Godfall was op release ook beschikbaar op PC via de Epic store. Tis wel een Epic exclusive.

Bij bol is die nu toch te verkrijgen.De Pulse 3D blijft precies ook moeilijk te vinden
toch niet nieuwBij bol is die nu toch te verkrijgen.
Ahja kzient. Overgekeken. Sry voor de ijdele hooptoch niet nieuw

Hoe bedoel je?Tegenwoordig zijn alle console exclusives ook exclusive![]()