PS5 waar nog te vinden?

Daarom dat ik er niet teveel voor wil geven, wil hem wel gewoon proberen :)

Dit is een gok van mijn kant, maar ik zie dit spel een van de komende maanden bij PS+ zitten. PS5 spellen zijn niet echt dik gezaaid en dit zou nogal een flop zijn. En ze gaan ergens in 2021 DLC uitbrengen, zie het gebeuren dat het spel vlak daarvoor bij PS+ zit om de verkoop van de DLC te boosten.

FYI, zonet een PS5 bundel met extra controller online kunnen bestellen bij MM! Ik wist niet wat ik zag! Mijn december pre order bij GM laat ik nog even staan. Wie weet kan ik er binnenkort iemand anders een plezier mee doen...

Dit is een gok van mijn kant, maar ik zie dit spel een van de komende maanden bij PS+ zitten. PS5 spellen zijn niet echt dik gezaaid en dit zou nogal een flop zijn. En ze gaan ergens in 2021 DLC uitbrengen, zie het gebeuren dat het spel vlak daarvoor bij PS+ zit om de verkoop van de DLC te boosten.
Kan zeker zijn, zie het ook wel snel gebeuren. Alhoewel, mss dat ze Sackboy en Demon's Souls eerst gaan doen, die zijn first-party. Godfall is maar een tijdelijke exclusive dacht ik.

How the fuck is dat bu mogelijk dat zelfs reeds 4 maand na de release er bog zo weinig exemplaren beschikbaar zijn... Dat is toc hniet normaal?

Kan zeker zijn, zie het ook wel snel gebeuren. Alhoewel, mss dat ze Sackboy en Demon's Souls eerst gaan doen, die zijn first-party. Godfall is maar een tijdelijke exclusive dacht ik.
Exclusive is het zeker niet, Godfall was op release ook beschikbaar op PC via de Epic store. Tis wel een Epic exclusive.

How the fuck is dat bu mogelijk dat zelfs reeds 4 maand na de release er bog zo weinig exemplaren beschikbaar zijn... Dat is toc hniet normaal?
Wereldwijd chips tekort, veel meer vraag naar consoles (ps5/XSX zijn de best verkochte alweer en doen het beter dan ps4/XO in dezelfde tijdspanne), COVID-19 vermoeilijkt het 1 en het andere...

Terug
Bovenaan