PS5 waar nog te vinden?

Is het just in Oostende? Misschien sebiet na het werk toch eens effe in Oostakker binnen springen... ik moet daar toch passeren.
Oostakker heeft daarstraks geantwoord da zij hun lijst nog aant afwerken zijn en ze iets laten weten op hun Facebook als ze in vrije verkoop gaan.

Toch kut dat ze enkel per winkel verkopen.
ik heb nog een order staan in Media Markt Eke, dan is het wel “pijnlijk” om te zien dat ze in Oostende de ps5 gewoon in de winkel hebben.

Heb er ook 1tje kunnen meenemen voor een collega van me. Het zal écht voor de rappe zijn want het volk stroomde snel toe...
En veel die per 2 waren en dus direct 2 bundels meehadden.

Heb mijn PS5 van Amazon fr. Heb alleen geen plaats om hem te zetten. Enkel op de grond.
Hopelijk heb je geen kinderen of huisdieren :p
De mijne komt op de schouw, hoog en droog. Hdmi zou 1.5m zijn dus lang genoeg.

De mijne is een uur geleden van frankrijk in charleroi aangekomen :)

Hopelijk heb je geen kinderen of huisdieren :p
De mijne komt op de schouw, hoog en droog. Hdmi zou 1.5m zijn dus lang genoeg.

De mijne is een uur geleden van frankrijk in charleroi aangekomen :)
Slechts 3 stuks haha. Maar die zijn opgevoed.
De kabel is overigens niet lang genoeg. Heb met een 75” tv wel wat kabel nodig...

Natuurlijk meteen op slot. Van die achterlijke praktijken gwn overal zoveel mogelijk verbieden.

en hopen dat hij hem niet kwijtgeraakt.

mensen die echt ongeduldig zijn en per se ene wouden, die zouden hem nu toch al lang gekocht moeten hebben aan dat bedrag? Ik zie er al voor 700 ook in mijn regio. Hopelijk geraken ze die niet kwijt. Ik wacht wel tot hij in de winkel te koop komt.

Terug
Bovenaan