Ps5 spelletje's downloaden duurt te lang denk ik ?

greatbeesje

Member
goeiemorgen, ik heb vraagje, ik heb onlangs een ps5 gekocht, en had gelezen dat hij nu veel sneller spelletjes download enz
ik heb nu deathloop ingestoken, en heeft toch rond de 25 min geduurd tegen dat hij op ps5 stond, hoe komt dat ? of is dat normaal ?
 
Paar dingen helder krijgen :)

Je zegt dat je gelezen had dat hij sneller spellen download, maar je zegt dat je deathloop er in gestoken hebt. Bedoel je dan sneller games van disc naar ps installeren misschien? of bedoel je toch downloaden maar heb je niets derin gestoken?

Downloaden van spellen ligt vooral aan je verbindingssnelheid. Probeer eens met utp ipv wifi, dat gaat veel sneller. Het laden van games op een PS5 zou in alle geval een stuk sneller moeten zijn dan vroeger.
 
ja ik dacht games van disc naar ps5 installeren rapper zou gaan, want tegen dat deathloop op mijn ps 5 stond tegen ik kon spelen waren bijna 30 min later, en ivm die utp waar kan ik da vinden haha, ben daar gene krak in :p
 
eens internetverbinding getest via instellingen van de ps5
verbindingssnelheid downloaden : 186.0 Mbps.
verbindingssnelheid uploaden : 18.6 Mbps.
 
PS5 games worden geïnstalleerd van de disc naar de SSD tegen +- 30 MB/s. Dus het is niet zo vreemd dat dat installeren 25 minuten duurt. Het is het opstarten van het spel eens het geïnstalleerd is dat pakken sneller gaat bij de PS5.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan