PS5 disc versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taxero

New member
iTrader: 100% (2/2)
Gevraagde goederen
Playstation 5 Disc editie
Na een jaartje wachten had ik stiekem gehoopt er gewoon in de winkel te kunnen kopen, maar helaas.
Ik ben op zoek naar 2 keer een playstation 5 met disc voor een niet al te gekke prijs. Een extra controller erbij is een plus, we zitten hier met 4 gamers in huis :)

2 tegelijk verkrijgen gaat moeilijk worden.

Eentje met bundel moet lukken binnen de maand.

Een losse console kan lukken binnen een maand.

Telegram en stockbots installeren en goed voorbereid, is de zoektocht echt niet zo een probleem.

2 tegelijk verkrijgen gaat moeilijk worden.

Eentje met bundel moet lukken binnen de maand.

Een losse console kan lukken binnen een maand.

Telegram en stockbots installeren en goed voorbereid, is de zoektocht echt niet zo een probleem.

Nieuwe dingen voor mij, ff opzoeken en hopelijk gaat dit lukken. Bedankt!

Heb je al Duitse webshops afgegaan? Dus niet Amazon .de maar er zijn er toch veel meer. Ik kan nu geen namen noemen maar probeer daar eens.
Wat vele niet weten is dat er ook een Amazon .fr is (Frankrijk) en die hun retail is weer totaal verschillend van de .co.uk, .de en .nl (vond daar vroeger veel collectibels die je op de andere Amazon's niet vond) dus wie weet staan daar nog PS5's?

Succes!

Heb je al Duitse webshops afgegaan? Dus niet Amazon .de maar er zijn er toch veel meer. Ik kan nu geen namen noemen maar probeer daar eens.
Wat vele niet weten is dat er ook een Amazon .fr is (Frankrijk) en die hun retail is weer totaal verschillend van de .co.uk, .de en .nl (vond daar vroeger veel collectibels die je op de andere Amazon's niet vond) dus wie weet staan daar nog PS5's?

Succes!
webshops met vrije stock zijn onbestaande. alle bots en stockcheckers scannen die en minder dan een minuut na er iets in stock komt is het weg. zelf die shitbundels met 300 euro aan rommel zijn op 2-3 min weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan