PS2 ps2-games opruiming

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
te bepalen
-Dragon quest 8 - Bod €15 Jornax bieden voor deze titel kan nog 22/7, 18u
-Dragon quest 8 (Dit is de Amerikaanse NTSC-versie die indertijd gebundeld uitkwam met de FFXII demo) - Bod €10 LouGarou bieden voor deze titel kan nog 22/7, 18u
-Primal (Collectors edition) - Bod €11 LouGarou bieden voor deze titel kan nog 22/7, 18u


Biedingen voor deze games zijn afgelopen. PM's volgen later op de avond.
 
Spijtig. Ik probeer voor dergelijke biedingen meestal een schappelijk slotuur te pakken, maar er kan altijd iemand uit de boot vallen door omstandigheden. :p
Ja inderdaad. Zelf ook helaas even oponthoud gehad, maarja. Vooral omdat:
Hoger ga ik niet gaan voor FES.
En dan toch nog gaan snipen. Swat, ge moogt u bedenken natuurlijk. Veel plezier ermee.
 
Ja inderdaad. Zelf ook helaas even oponthoud gehad, maarja. Vooral omdat:

En dan toch nog gaan snipen. Swat, ge moogt u bedenken natuurlijk. Veel plezier ermee.
Ik ga eerlijk zijn, ik ben hier zelf geen fan van, absoluut niet, maar heb me weldegelijk bedacht ( al paar uur later ) ik ben dan bewust gestopt met bieden omdat ik echt aan de max prijs zat dat ik wou geven, maar het toch nog wel wou rond die prijs. Had ik verder geboden was ik sowieso verloren. Ik heb dus gewoon afgewacht en ging kort voor eind nog een bod doen en zien wat het gaf. Maar net voor dat einde was er in eens ook nog dat bod van @zipper . Voor mij was het toen snipen of niks. Vind ik dit proper, nee absoluut niet, maar wel de enige manier voor mij. Als ook, ik had eigenlijk echt nog een tegenbod verwacht. Ik had niet gedacht dat geen van beide er niet zou zijn rond dat uur, dus ik noem het voor mezelf eerder ook sjans... Ik heb het in elk geval niet bewust gedaan van het begin, anders had ik ook niet zitten bieden tot €110 euro, dan had ik evengoed op 80 kunnen stoppen en dan snipen vandaag voor 81. Ik heb echt wel eerst mee geboden om te zien of ik em zo kon krijgen en zo voor mezelf het product al duurder gemaakt. Op die manier gezien vind ik nu wel niet dat ik het super vuil gespeeld heb. Ik heb gewoon gedaan wat ik kon of max wou doen om het te hebben en dat is nu eens goed uitgedraaid. Is ook al vaak tegen mijn kar geweest ze en dat ik achteraf ambetand was. Nuja swat, khoop dat we hier daarom niet ambetand moeten gaan doen tegen elkaar.
 
-SSX Tricky - Bod €10 Jornax bieden voor deze titel kan nog 23/7, 19u
-Tekken 4 - Bod €10 Jornax bieden voor deze titel kan nog 23/7, 19u

Bieding voor deze 2 ook afgelopen. PM naar Jornax
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan