PS2 ps2-games opruiming

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
te bepalen

Michster

Well-known member
Heusden-Zolder
iTrader: 100% (439/439)
Algemene informatie/specificaties
ps2-games
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Hasselt
Hoi allen,

Wegens opruiming verzameling bied ik volgende games te koop aan, allen verkeren nog in goede staat.

UPDATE/EDIT:

Volgende games gaan enkel nog weg als totaalpakket met startprijs van €1 exclusief verzendkosten. Bij noteren van het startbod zal ik een spoedig afsluituur meegeven:


Update: Afsluit-uur wordt beetje vervroegd naar 17u45(vandaag).

-Devil may cry 3 special edition
-Dragon ball z budokai 3 (platinum)
-Dragon quest 8 (platinum)
-Final Fantasy XII
-Gran Turismo 3 platinum
-Resident evil 4
-Silent Hill 2 (special edition met making of dvd)
-Soul Calibur 2
-Tekken 5 (platinum)

Reeds verkocht:

-Dragon quest 8 - Bod €15 Jornax bieden voor deze titel kan nog 22/7, 18u
-Dragon quest 8 (Dit is de Amerikaanse NTSC-versie die indertijd gebundeld uitkwam met de FFXII demo) - Bod €10 LouGarou bieden voor deze titel kan nog 22/7, 18u
-Okami - Bod €5 LouGarou bieden voor deze titel kan nog 25/7, 18u
-Persona 3 FES - Bod €116 bunkerbuddy bieden voor deze titel kan nog 22/7, 19u
-Persona 4 - Bod €35 bunkerbuddy bieden voor deze titel kan nog 22/7, 19u
-Primal (Collectors edition) - Bod €11 LouGarou bieden voor deze titel kan nog 22/7, 18u
-Shadow of the colossus (cardboard-case met 4postenkaarten + manual) - Bod €10 LouGarou bieden voor deze titel kan nog 25/7, 18u
-Shin megami Tensei Lucifers' call (aka SMT Nocturne) - Bod €20 bunkerbuddy bieden voor deze titel kan nog 22/7, 19u
-Silent Hill 3 - Bod €25 bunkerbuddy bieden voor deze titel kan nog 22/7, 19u
-SSX Tricky - Bod €10 Jornax bieden voor deze titel kan nog 23/7, 19u
-Tekken 4 - Bod €10 Jornax bieden voor deze titel kan nog 23/7, 19u


Foto's kan je vinden op deze link


Geen richtprijzen in gedachten. Verzending naar postpunt = €4, persoonlijk adres = €5, individuele game verzenden is €2. Verzending is altijd op risico van de koper.

Individuele games worden steeds verzonden in gewatteerde enveloppes, maar ps2-gamecases zijn nogal fragiel. Bij pakket-verzending wordt alles uiteraard ingepakt met veel "stuffing/packing" om schade te vermijden tijdens verzending.

Gezien de (relatief) grote lijst en het gegeven dat mensen op meerdere games willen bieden heb ik graag dat je
1) altijd je bod exclusief verzendkosten vermeld om verwarring te vermijden
2) indien je biedt op meerdere titels, graag je bod per titel vermelden zodat anderen eerlijk kunnen meebieden.

Verdere vragen -> shoot, maar doe het in de thread zelf, geen biedingen via privé-bericht aub.
 
Laatst bewerkt:
-Persona 3 FES (€70)
-Persona 4 (€35)
-Shin megami Tensei Lucifers' call (aka SMT Nocturne) (€20)
-Silent Hill 2 (special edition met making of dvd) (€15)
-Silent Hill 3 (€15)

Wat zou je hier graag voor krijgen? :)

Edit 1: Moet zelf eens denken over een bod, is moeilijk in te schatten wat je verwachtingen zijn :p
Edit 2: Zal toch al een bod uit brengen van €150 voor totaal pakket. Afzonderlijk €155 als pakket €150.
Edit 3: Pas nu de foto's deftig gezien, heb van SH2 €5 afgehaald omdat hij toch wel wat gebruik sporen heeft.
 
Laatst bewerkt:
-Persona 3 FES (€70)
-Persona 4 (€35)
-Shin megami Tensei Lucifers' call (aka SMT Nocturne) (€20)
-Silent Hill 2 (special edition met making of dvd) (€20)
-Silent Hill 3 (€15)

Wat zou je hier graag voor krijgen? :)

Edit 1: Moet zelf eens denken over een bod, is moeilijk in te schatten wat je verwachtingen zijn :p
Edit 2: Zal toch al een bod uit brengen van €150 voor totaal pakket. Afzonderlijk €160 als pakket €150.

Hoihoi,

Ik kijk voor de meeste games doorgaans even op ebay en op amazon om te zien wat ze nog willen vragen/geven voor de PAL-versies in goede staat, maar ik ga doorgaans mijn eisen *iets* lager stellen.

Mag ik €160 noteren voor de 5 games(met de aparte prijzen die je opsomde? Indien akkoord sluit ik voor deze titels het bieden binnen 2 dagen(exact uur geef ik mee bij bevestiging van je bod)
 
Hoihoi,

Ik kijk voor de meeste games doorgaans even op ebay en op amazon om te zien wat ze nog willen vragen/geven voor de PAL-versies in goede staat, maar ik ga doorgaans mijn eisen *iets* lager stellen.

Mag ik €160 noteren voor de 5 games(met de aparte prijzen die je opsomde? Indien akkoord sluit ik voor deze titels het bieden binnen 2 dagen(exact uur geef ik mee bij bevestiging van je bod)
€160 is goed voor mij.

Ik weet dat de prijzen op Ebay voor sommige van deze veel hoger liggen. Sommige heel onrealistisch wel, andere haalbaar en zeker hoger dan mijn bod. Maar zoals ik zei, tis moeilijk te bieden zonder goed te weten wat jij er van wilt of verwacht. Ze zijn voor de persoonlijke collectie en er zitten er bij waar ik nu al een tijd voor op zoek ben ze eens voor een iets schappelijkere prijs te kunnen aankopen, dan de overdreven prijzen die er soms voor gevraagd worden. Daarom dus ook gewoon dit als eerste bod en verder wacht ik af wat het geeft ;)
 
Bodje van 5 op Primal en 10 op "Dragon quest 8 (Dit is de Amerikaanse NTSC-versie die indertijd gebundeld uitkwam met de FFXII demo)" +5 op de gewone DQ8 (de non platinum).
 
Dat bieden op meerdere, maar toch eigenlijk per game zelf moeten bieden is wel ne lastige tbh.

-Persona 3 FES (€90) (verhoogd)
-Persona 4 (€35) (Same as before)
-Shin megami Tensei Lucifers' call (aka SMT Nocturne) (€20) (Same as before)
-Silent Hill 2 (special edition met making of dvd) (€15) (bod ingetrokken als je het niet erg vind?) * voor meer info
-Silent Hill 3 (€25) (verhoogd)

Is dus een bod van €170 voor 4 games ipv €160 voor de 5.

* reden van intrekken was omdat ik de conditie van de game net niet goed genoeg vind (ook nog geen ander bod van iemand dus beïnvloed niet echt iets voor dat spel zelf. Als da voor u goed is toch.)
 
Mja, de enige games die ik echt expliciet nog heel graag wil zijn van deze reeks (en de hoofdreeks SMT) en DQ. En deze heb ik nog niet :tongue:

Dus bij deze: Persona 3 FES 105

Heb zelf niet veel hele dure series die ik verzamel, deze is er wel nog eentje van. Pokémon ben ik gelukkig mee klaar full CIB GB tot Switch.
Maar SMT en Persona is ook ne zware kakker, ben eigenlijk iets meer op zoek wel naar de OG P3 en P3P, toevallig geen dubbele liggen? xD

P3F €110
 
Heb zelf niet veel hele dure series die ik verzamel, deze is er wel nog eentje van. Pokémon ben ik gelukkig mee klaar full CIB GB tot Switch.
Maar SMT en Persona is ook ne zware kakker, ben eigenlijk iets meer op zoek wel naar de OG P3 en P3P, toevallig geen dubbele liggen? xD

P3F €110
Pokemon zegt me dan weer helemaal niks :tongue: En nee, helaas. Over het algemeen heb ik geen dubbele liggen, op hier en daar toevallig iets als ik 't in bulk gekocht heb omdat ik een subset wilde.

111 voor le Persona 3 FES omdat 't een mooi nummer is :biglaugh:
 
Hoger ga ik niet gaan voor FES.

- Persona 4 (€35)
- Shin megami Tensei Lucifers' call (aka SMT Nocturne) (€20)
- Silent Hill 3 (€25)

€80 totaal.
 
Pokemon zegt me dan weer helemaal niks :tongue: En nee, helaas. Over het algemeen heb ik geen dubbele liggen, op hier en daar toevallig iets als ik 't in bulk gekocht heb omdat ik een subset wilde.

111 voor le Persona 3 FES omdat 't een mooi nummer is :biglaugh:
Genoteerd
Hoger ga ik niet gaan voor FES.

- Persona 4 (€35)
- Shin megami Tensei Lucifers' call (aka SMT Nocturne) (€20)
- Silent Hill 3 (€25)
Tevens genoteerd

Ik zal uw bod voor SH2 intrekken.

Misschien wat moeilijker omdat ge niet gewoon kunt zeggen "zoveel geld voor dit pakket", maar het geeft iedereen wel een eerlijke kans om te bieden. Ik pas OP aan.
 
maar het geeft iedereen wel een eerlijke kans om te bieden.
Het is sowieso een eerlijk systeem ze, was meer persoonlijk. Naarmate het ene duurder wordt ben ik dan sneller geneigd te zeggen ik bied meer daar voor en laat het andere vallen omdat ik dat minder wil, maar dat gaat niet zo maar als je er al op geboden hebt, vandaar :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan