Allen,
In maart 2022 sloot ik bij proximus een all in contract af (15 GB). Dit voor onbeperkt bellen en surfen (met een limiet dus). Kostprijs 12 euro per maand, via een voordeelplatform van de overheid.
Ik ben een gezinslid en de facturen komen toe op naam van een gezinslid. Blijkbaar wordt iedere maand rond de 25 euro gefactureerd. Ik bekijk de facturen eens en ik betaal iedere maand gemiddeld 13 euro extra voor volgende: USAGE SMS SERVICENUMBERS.
Ik krijg vaak - ongewild - berichten met een boodschap in de trend van 'win 4 cinema tickets', maar ik verwijder die berichten onmiddellijk. Blijkbaar worden deze berichten wel aangerekend? Vind ik ietwat vreemd, want ik verstuur niets? Ik ontvang enkel? GSMZOO, NETEVENTS lijken de koplopers. Ik heb nu naar beide nummers gestuurd STOP. Hopelijk volstaat dit.
Voor dit abonnement maakte ik meer dan 10 jaar lang gebruik van de pre-paid kaarten. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb moeten betalen voor die ontvangen berichten. Ik krijg die berichten ongevraagd.
Is dit hier de normale gang van zaken - of moet ik naar zo'n Proximus punt stappen en kan ik die bedragen recupereren (8 maand x ongeveer 15 euro per maand)
Dank,
In maart 2022 sloot ik bij proximus een all in contract af (15 GB). Dit voor onbeperkt bellen en surfen (met een limiet dus). Kostprijs 12 euro per maand, via een voordeelplatform van de overheid.
Ik ben een gezinslid en de facturen komen toe op naam van een gezinslid. Blijkbaar wordt iedere maand rond de 25 euro gefactureerd. Ik bekijk de facturen eens en ik betaal iedere maand gemiddeld 13 euro extra voor volgende: USAGE SMS SERVICENUMBERS.
Ik krijg vaak - ongewild - berichten met een boodschap in de trend van 'win 4 cinema tickets', maar ik verwijder die berichten onmiddellijk. Blijkbaar worden deze berichten wel aangerekend? Vind ik ietwat vreemd, want ik verstuur niets? Ik ontvang enkel? GSMZOO, NETEVENTS lijken de koplopers. Ik heb nu naar beide nummers gestuurd STOP. Hopelijk volstaat dit.
Voor dit abonnement maakte ik meer dan 10 jaar lang gebruik van de pre-paid kaarten. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb moeten betalen voor die ontvangen berichten. Ik krijg die berichten ongevraagd.
Is dit hier de normale gang van zaken - of moet ik naar zo'n Proximus punt stappen en kan ik die bedragen recupereren (8 maand x ongeveer 15 euro per maand)
Dank,