Providers Proximus Mobilus/ Pay&Go

Razer

Active member
Crowdfunder FE
proximus~2017-08-29-13-57-34~cache.png



 
Ik heb nog een hele hoop play and gold punten van proximus (dik 26000 punten), nu stoppen ze bij proximus met dat systeem en heb je nog tot eind augustus om deze te gebruiken, anders ben je ze gewoon kwijt.
De vraag is dus, wat ga ik met al die punten doen?
Zijn er misschien nog mensen in dezelfde situatie die niet weten wat doen met hun punten?
 
Hoe heb je zoveel punten bijeen gekregen. Ik zit met iets van 1600 ;p.
Door de jaren heen, met mijn eigen nummer en de nummers van mijn ouders.
Heb jaren terug al eens een simpel Nokia toestelletje "gekocht" in ruil voor punten en een paar jaar terug mijn Huidige Samsung A70 met hoesje en screenprotector.
Het was mijn bedoeling om ook nog een smartwatch en draadloze oortjes te "kopen", maar sinds een tijdje kan je blijkbaar geen accessoires meer "kopen" met die verzamelde punten, alleen nog gsm's.
Het was altijd al mijn bedoeling om mijn volgende gsm's (smartphone) met die punten te "kopen", maar mijn huidige is nog niet aan vervanging toe en nu stoppen ze dus ineens met dat systeem van punten sparen en gebruiken.
26000 punten is het equivalent van 1300 euro, dus goed voor een Samsung S22 Ultra.
Eigenlijk ben ik niet voor zo dure toestellen, mijn huidige Samsung A70 is de duurste gsm die ik tot nu toe gehad heb.
 
Laatst bewerkt:
Kan je nog de waardebons gebruiken om om te ruilen naar belwaarde ?
Anders een iPhone kopen en hier op het forum verkopen.
 
Terug
Bovenaan