[Project] Oprit kinda gay

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hit Hard

Well-known member
Crowdfunder FE
Mijn oprit ziet er een beetje gay uit vind ik. Hoewel dat helemaal mee met het woke tijdperk is had ik toch graag geweten of er ingrepen bestaan om hem minder gay te maken.

Zelf had ik al gedacht aan om grote Amerikaanse pickup erop parkeren of een stoere man erop vlees te laten roken. Maar ik ben er nog niet uit.
 
Mijn oprit ziet er een beetje gay uit vind ik. Hoewel dat helemaal mee met het woke tijdperk is had ik toch graag geweten of er ingrepen bestaan om hem minder gay te maken.

Zelf had ik al gedacht aan om grote Amerikaanse pickup erop parkeren of een stoere man erop vlees te laten roken. Maar ik ben er nog niet uit.
Euh, wat voor dikke egoist zijde gij, imo is roken echt iets dat moet verboden worden, weet jij wel hoeveel dieren sterven door dat passief agressief meeroken?
 
Euh, wat voor dikke egoist zijde gij, imo is roken echt iets dat moet verboden worden, weet jij wel hoeveel dieren sterven door dat passief agressief meeroken?
Minder dan dat er gestorven zijn voor mijne oprit. Ik heb daarvoor steenmarters genomen, en de marters ervan afgekapt.
 
Minder dan dat er gestorven zijn voor mijne oprit. Ik heb daarvoor steenmarters genomen, en de marters ervan afgekapt.
Dat wil ik hier ook wel nog leggen maar naart schijnt kan er daar toch nog nu en dan nog eens een steenmarter tussen zitten die dan maar later zichtbaar is. Of zou ik best wat vierkante meter meer bestellen en dan een cirkelmotief gebruiken? Want eigenlijk zie ik dat allemaal nie graag maar toch wil ik tonen dat ik beter ben dan het plebs. Of zou ik gewoon mijn nieuwe bmw direct doorvoeren naar de detailer om daar een pdf van te laten maken zodat mijn vrouW haar nagellak geen defaults krijgt wat daar ben ik echt wel maniakaal mee bezig.
 
Mijn oprit ziet er een beetje gay uit vind ik. Hoewel dat helemaal mee met het woke tijdperk is had ik toch graag geweten of er ingrepen bestaan om hem minder gay te maken.

Zelf had ik al gedacht aan om grote Amerikaanse pickup erop parkeren of een stoere man erop vlees te laten roken. Maar ik ben er nog niet uit.
Gewoon u niet in de hol laten neuken op uw oprit moet voldoende zijn IMO
 
Een fake exemplaar van een flamingo moet je zetten. Toonbeeld van ultieme mannelijkheid.
Flamingo's doen mij altijd aan Miami Vice denken. Dus ook weer 2 dudes die een beetje té netjes gekleed waren. Niet zeker of dat helpt.
209477-miami-vice-dos-front-cover.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan