Ben jij een rollercoasterfan?

• Totaal aantal stemmers
    175
Wist niet dat er een nieuwe rollercoaster ging komen in Walibi Belgium. Misschien nog eens naar daar gaan, als dat de geopend is.

Ik heb de Kondaa ook nog altijd niet gedaan, het was daar veeeeeeeel te druk toen wij daar de laatste keer geweest zijn (Halloween weekend 2021). :)

Beide zeker de moeite. Op 29 april geweest en beide coasters 6 keer gedaan. Wachttijden nooit boven de 25 minuten, meestal maar een kwartier.

Kondaa zeker eens helemaal vanachter in de trein doen, de val naar beneden is dan echt zot.

De tweede en derde lancering van de nieuwe coaster was wel minder spectaculair als die van Taron in Phantasialand, maar echt wel een leuke soepele coaster.

Deze zaterdag nog eens naar Toverland seh... Nog maar de derde keer op 8 maanden tijd. :LOL:

Beter ineens een abonnement gepakt...

Zondag weer naar Bellewaerde, belooft alvast heet te worden (gelukkig niet zo heet als maandag/dinsdag voorspeld worden amai zeg...). Benieuwd hoe druk het zal zijn, hopelijk valt het wat mee en is Amazonia deze keer wel open! Vorig jaar wasset gesloten... :(

Is plopsaland nu zo duur geworden om te overnachten?

Vroeger betaalde ik rond de 500 euro alles inbegrepen, nu zit ik rond de 800 euro voor 1 nacht 2 dagen park wat een prijzen je kan ineens naar Disneyland Parijs gaan bij wijze van spreken.

Is plopsaland nu zo duur geworden om te overnachten?

Vroeger betaalde ik rond de 500 euro alles inbegrepen, nu zit ik rond de 800 euro voor 1 nacht 2 dagen park wat een prijzen je kan ineens naar Disneyland Parijs gaan bij wijze van spreken.
Iemand moet dat park in Duitsland betalen 🤷🏻

Deze vrijdag waarschijnlijk eens naar Parc Asterix. Heb her en der al gelezen dat we best zo’n fast pass op voorhand kopen (de bronzen wss). Is het echt zo druk tijdens de week of vooral in het weekend? Door omstandigheden zullen we wellicht ook pas rond 12h in de middag toekomen, park is wel open tot 22h. Hopelijk alles vlot te doen dan met zo’n fast pass? Of toch best de zilver of gouden fast pass nemen? Forumleden die nog wat tips hebben voor het bezoek?

Deze vrijdag waarschijnlijk eens naar Parc Asterix. Heb her en der al gelezen dat we best zo’n fast pass op voorhand kopen (de bronzen wss). Is het echt zo druk tijdens de week of vooral in het weekend? Door omstandigheden zullen we wellicht ook pas rond 12h in de middag toekomen, park is wel open tot 22h. Hopelijk alles vlot te doen dan met zo’n fast pass? Of toch best de zilver of gouden fast pass nemen? Forumleden die nog wat tips hebben voor het bezoek?

Als je 1 dag gaat en je hebt het geld er voor over zou ik het wel aanraden.

Gedaan op een doordeweekse weekdag op een gewone werkdag. (Disneyland was toen jammer genoeg wel net op staking, daarom wrsclk wel drukker) en we hebben enkel de grote attracties 1 keer kunnen doen (single rider line was nergens niet open ook).

Een tweede keer toutatis doen zat er jammer genoeg niet in.

Eerste keer Toverland (met mijn zoontje van 5 jaar) en hadden een hele fijne dag daar. Leuke sfeer (ook bij aanschuiven van de attracties), groot genoeg en toch overal vlotte verbindingen in het park zelf. De Maximus Blitz Bahn was 15 min na openingstijd al 50 min aanschuiven en gehoopt dat dit ging zakken maar helaas. Al de rest wel vlot kunnen doen en slechts bij een paar andere langer dan 10 min moeten wachten.

De show was leuk om zien en prijs/kwaliteit goed gegeten in the flaming feather (die spies).

Ik keer nog eens terug als hij 140cm is :cool:

Wij hebben gisteren eens Bobbejaanland gedaan met de kindjes. Voor mijzelf was het nog maar de 2e keer dat ik daar was en ik kan mij van de vorige keer (jaar of 12-14 geleden) enkel nog herinneren dat het een gedateerd park was waar toch wat renovatie nodig was.
Dat gevoel had ik minder gisteren. Je ziet dat er toch wel wat inspanning gedaan is en geïnvesteerd is intussen. Veel attracties blijven gedateerd maar al bij al hebben we wel een leuke dag gehad. Enige minpuntje vond ik het eten. We wouden graag 's avonds nog eten voor we naar huis vertrokken om de ring rond Antwerpen te trotseren. Niet dus, geen enkele van de restaurants nog open. Ook al zei de chatfunctie op hun site wat anders. Wel mogelijk voor frieten aan een kraam om op te eten op een bankje of op het nabijgelegen terras maar met het wisselvallig weer toch niet gedaan.

Eerste keer Toverland (met mijn zoontje van 5 jaar) en hadden een hele fijne dag daar. Leuke sfeer (ook bij aanschuiven van de attracties), groot genoeg en toch overal vlotte verbindingen in het park zelf. De Maximus Blitz Bahn was 15 min na openingstijd al 50 min aanschuiven en gehoopt dat dit ging zakken maar helaas. Al de rest wel vlot kunnen doen en slechts bij een paar andere langer dan 10 min moeten wachten.

De show was leuk om zien en prijs/kwaliteit goed gegeten in the flaming feather (die spies).

Om de Fenix te doen :wink: . Aanrader.

Je kan vroeger teruggaan, minimumlengte bij Fenix is 132cm ;)

Paar dagen Europapark achter de rug. Toch wel een toppertje hoor, daar ook overnacht en wat een verschil met de afgeleefde hotels van Disney bij momenten. Steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit. Veel geld kwijt maar nergens het gevoel dat je volledig wordt "geringeld" waar je bij staat.

Paar dagen Europapark achter de rug. Toch wel een toppertje hoor, daar ook overnacht en wat een verschil met de afgeleefde hotels van Disney bij momenten. Steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit. Veel geld kwijt maar nergens het gevoel dat je volledig wordt "geringeld" waar je bij staat.
Idd, prachtig park en hotel. Vorig jaar ook geweest. Het ontbijt was ook fenomenaal. Belachelijk veel gegeten.

Vandaag eerste dag Parc Asterix. Goed dat we er 2 dagen zijn want niet alles kunnen doen. En de +120cm attracties hebben we dan nog niet gedaan wegens zoontje nog maar 115cm en nergens echt lang aanschuiven. Wel al wat shows gedaan.

Vandaag eerste dag Parc Asterix. Goed dat we er 2 dagen zijn want niet alles kunnen doen. En de +120cm attracties hebben we dan nog niet gedaan wegens zoontje nog maar 115cm en nergens echt lang aanschuiven. Wel al wat shows gedaan.

Vraag die eens wanneer Cétaumatix eindelijk opent. Dat spel moest in mei klaar zijn.

Vandaag dagje Liseberg in Goteborg achter de rug. Een klein park maar wel met een paar heel leuke coaster. Vooral de Helix was 1 van de leukste die ik ooit heb gedaan. Ook de Valkyria was de moeite (een grotere, hogere, snellere versie van de Baron uit de Efteling). Echt een aanrader van een park.

Eerder deze week ook Tivoli gedaan in Denemarken en dat is eigenlijk niet de moeite. Veel leukere parken in Denemarken (Djurs en Farup Sommerland bvb).

Terug
Bovenaan