Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me logisch... liverpool te lang gewacht met slot buiten te gooien en chelsea heeft hem een stevige aanbieding gedaanVraag voor de fans van Liverpool, maar is Xabi Alonso dan geen optie geweest? Of waren ze daar gewoon te laat en gepakt in snelheid door Chelsea?
Alonso was blijkbaar niet gewild. Speelt niet het aanvallende voetbal die ze willen blijkbaar en die wou een manager rol (meer zeggenschap over de rest van de club).Vraag voor de fans van Liverpool, maar is Xabi Alonso dan geen optie geweest? Of waren ze daar gewoon te laat en gepakt in snelheid door Chelsea?
In dat opzicht lijkt Iraola gewoon de logische zet, speelt wel het type voetbal dat we op Anfield willen zien.Alonso was blijkbaar niet gewild. Speelt niet het aanvallende voetbal die ze willen blijkbaar en die wou een manager rol (meer zeggenschap over de rest van de club).
Zelfde idee hier. Er is wel iets voor te zeggen dat Xabi Alonso z'n speelstijl als trainer niet echt bij Liverpool past, die van Iraola normaal wel, nu dus afwachten wat een stapje hogerop voor hem betekent en of hij daar de juiste skills en mindset voor heeft.Iraolo lijkt bevestigd. Zeer blij mee, maar het is altijd afwachten wat die stap omhoog gaat doen.
Maar ik denk niet dat er veel andere opties waren die enig enthousiasme zouden met zich mee brengen (behalve Xabi Alonso) + er is heel snel geschakeld, dus goed voor de club. Liever ineens met Iraola starten dan Slot 2 maanden geven om hem dan toch buiten te bonjouren om weer een heel seizoen te verspillen, daar had ik heel veel schrik voor..
Dat is toch wel serieus overdreven? Waar denk jij dan aan?Speelt leuk voetbal maar we hebben totaal niet de selectie die dat voetbal kan spelen. Dus ik moet er vanuit gaan dat er enorm veel zal geïnvesteerd worden deze zomer om hem het materiaal te geven dat hij nodig heeft.
Dat is toch wel serieus overdreven? Waar denk jij dan aan?

OK, maar dan spreek je over de vertrokken en geblesseerde spelers te vervangen. Dat is inderdaad nodig, maar je had het ook over niet de selectie te hebben dat het voetbal van Iraola kan spelen. Dan klinkt het alsof je ook nog verder wil ingrijpen in de bestaande kern?Robertson, Konate en Salah zijn vertrokken terwijl we al niet genoeg diepte hebben.
Ekitike en Bradley zijn afgeschreven volgend seizoen door blessure.
Chiesa zal ook vertrekken.
Dus 3 aanvallers, defensieve middenvelder, rechtsback en centrale verdediger zijn op zijn minst nodig. Dat is dan zonder extra uitgaande spelers te vervangen.
Iraola moest afgelopen seizoen ook opnieuw beginnen op cruciale posities omdat zijn basiselftal was leeggeroofd: Zabarnyi, Huijsen, Kerkez, Dango en Semenyo waren allemaal weggeplukt. Met een quasi nieuwe kern heeft hij Europees voetbal gehaald met dezelfde speelstijl. Dit is perfect mogelijk bij Liverpool te meer omdat er vers bloed op de backs en achterin nodig is (Kerkez is er al).Robertson, Konate en Salah zijn vertrokken terwijl we al niet genoeg diepte hebben.
Ekitike en Bradley zijn afgeschreven volgend seizoen door blessure.
Chiesa zal ook vertrekken.
Dus 3 aanvallers, defensieve middenvelder, rechtsback en centrale verdediger zijn op zijn minst nodig. Dat is dan zonder extra uitgaande spelers te vervangen.
Tzolis
@gamer5 Ik vraag me dan wel af wie jij liever had gezien dan als coach? Elke coach is op voorhand toch een risico. Tenzij je Klopp gaat terughalen of Guardiola binnenhaalt, maar dat lijkt me niet realistisch.
Ik moet wel zeggen dat ik Liverpool zijnde eerder voor Xabi Alonso was gegaan dan Iraola, ik heb de indruk dat het huidige materiaal toch meer aanleunt bij hetgeen hij heeft neergezet bij Leverkusen.
Je hebt twee offensieve wingbacks met Kerkez en Frimpong en je kan dan met Wirtz en Ekitike (die nu wel geblesseerd is) in steun spelen van Isak spelen. Uiteraard moet er dan centraal achterin wat worden aangekocht voor in de basis en wat spelers voor in de breedte.
OK, maar dan spreek je over de vertrokken en geblesseerde spelers te vervangen. Dat is inderdaad nodig, maar je had het ook over niet de selectie te hebben dat het voetbal van Iraola kan spelen. Dan klinkt het alsof je ook nog verder wil ingrijpen in de bestaande kern?

Over Bradley wordt er gevreesd voor zijn carrière.Bradley en Ekitike al afgeschrijven voor het volledig volgend seizoen is ook wel wat overdreven. Beide staan normaal gezien nog in 2026 terug op het veld.
Ok, ik had andere info gevonden. Achillespees is normaal gezien een 6-tal maanden (ik spreek uit ervaring jammer genoeg) voor je terug kan beginnen sportenOver Bradley wordt er gevreesd voor zijn carrière.
Ekitike heeft zijn Achillespees gescheurd, zowat de ergste blessure die je kan hebben als voetballer. Die staat pas ten vroegste 2027 terug op het veld.