Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nunez zonder overdrijven 1 van de slechtste voetballers die ik op dat niveau gezien heb. Zit absoluut niets in buiten snelle voetjes. Voetbal intelligentie 0,0.

Goed voor de spanning dat Pool is punten laat liggen. Had het niet verwacht tbh.

Wat betreft CFC, hadden makkelijk 10 goals moeten maken, Madueke sterk maar oh zo wasteful. 26 attempts waarvan 13 ot

Goed voor de spanning dat Pool is punten laat liggen. Had het niet verwacht tbh.

Wat betreft CFC, hadden makkelijk 10 goals moeten maken, Madueke sterk maar oh zo wasteful. 26 attempts waarvan 13 ot
Ik ergens wel, Newcastle is thuis gewoon echt goed en ze spelen gisteren misschien wel hun beste match van het seizoen.
Eerste helft van Liverpool was niet goed, tweede helft was veel beter, jammer van dat foutje van Kelleher, al is een puntendeling wel terecht, ik had graag de 3 punten meegepakt.

Winnen van Newcastle is natuurlijk niet iedereen gegeven :unsure:

Geef me ook eens mijn 5 seconden van trots op een resultaat want veel is er niet om trots op te zijn dit seizoen.

Winnen van Newcastle is natuurlijk niet iedereen gegeven :unsure:

Geef me ook eens mijn 5 seconden van trots op een resultaat want veel is er niet om trots op te zijn dit seizoen.
Ik heb dit seizoen sowieso het gevoel dat je wat meer geluk dan andere jaren moet hebben wanneer je tegen welk team speelt. Wat je meestal ziet is dat een team zoals Fulham, Spurs, Newcastle ineens een sterke run neerzet, dit seizoen is het meer up and down.
Spurs speelt een sterke match tegen City, vlak daarna een absolute zeikmatch. Zelfde voor Newcastle, Fulham, Brighton, ...

Ik heb dit seizoen sowieso het gevoel dat je wat meer geluk dan andere jaren moet hebben wanneer je tegen welk team speelt. Wat je meestal ziet is dat een team zoals Fulham, Spurs, Newcastle ineens een sterke run neerzet, dit seizoen is het meer up and down.
Spurs speelt een sterke match tegen City, vlak daarna een absolute zeikmatch. Zelfde voor Newcastle, Fulham, Brighton, ...
Het zit dit seizoen allemaal redelijk dicht op elkaar waardoor je van degradatie zorgen in een paar weken tijd opeens meedoet voor de Europese tickets.
Al is het nu wel stilaan beetje een beetje verdeeld aan het geraken van wie waar zal om spelen.

Het zit dit seizoen allemaal redelijk dicht op elkaar waardoor je van degradatie zorgen in een paar weken tijd opeens meedoet voor de Europese tickets.
Al is het nu wel stilaan beetje een beetje verdeeld aan het geraken van wie waar zal om spelen.
Ik gok op zoiets als verdeling van wie voor wat gaat strijden, al zie ik vooral Saints en Wolves gewoon zakken.

1733402380957.png

West Ham zou Lopetegui nog respijt geven tot Wolves nu maandag. Ja, als je daar gaat verliezen…
Meneer Gold gaat die nooit buitengooien.
1) hij heeft die trainer aangesteld ondanks dat Steidten en Noble hem niet de juiste keuze vonden
2) vergeleken met hem is een cliché Hollander vrijgevig dus betalen voor ontslag? Nee. Buiten dat bv Amorim zelf debiel deed wou Gold ook al nooit de vergoeding betalen om hem te halen dusja.

Wel sterk signaal vanuit de kleedkamer dat Tobido duidelijk zegt: zolang die trainer is wil ik niet meer spelen. Anderzijds kunde vragen stellen bij zijn professionalisme natuurlijk.

Uiteraard hoop ik dat hij buiten de vermeende beenbreuk(en) niets zwaar aan overhoud.
En zal wss niet gezien hij al stabiel is, kan praten,...

Maar kan me helaas niet van de indruk ontdoen dat het niet zal zijn vanwege een correct en aangepast rijgedrag (en ja ik ben veel te voorbarig).
Is al niet den eerste keer dat hij een ongeluk heeft, toen was zijn voiture en mensen hun voortuin en gevel dat hij raakte. Heeft uiteraard toen wel netjes alles vergoed en gedaan.

Nu enkel hij betrokken, weggetje op de buiten en met zo'n machien.
Indien dit het geval zou zijn (is onderzoek afwachten) vind ik dat net zoals met Tom Waes er niet al te veel gedoe rond moet zijn.
En uiteindelijk vooral blij dat er niemand anders in betrokken is.

Vanavond degradatie topper tegen Wolves.
De punten zijn nodig maar een slecht resultaat kan mss einde van de lopedinges betekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan