Général Zantas
Well-known member
Doku evenzeer goal en assist vanavond. De Jerre en de Kevve redden Pep zijn vel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ergens wel, Newcastle is thuis gewoon echt goed en ze spelen gisteren misschien wel hun beste match van het seizoen.Goed voor de spanning dat Pool is punten laat liggen. Had het niet verwacht tbh.
Wat betreft CFC, hadden makkelijk 10 goals moeten maken, Madueke sterk maar oh zo wasteful. 26 attempts waarvan 13 ot
Ik heb dit seizoen sowieso het gevoel dat je wat meer geluk dan andere jaren moet hebben wanneer je tegen welk team speelt. Wat je meestal ziet is dat een team zoals Fulham, Spurs, Newcastle ineens een sterke run neerzet, dit seizoen is het meer up and down.Winnen van Newcastle is natuurlijk niet iedereen gegeven
Geef me ook eens mijn 5 seconden van trots op een resultaat want veel is er niet om trots op te zijn dit seizoen.
Het zit dit seizoen allemaal redelijk dicht op elkaar waardoor je van degradatie zorgen in een paar weken tijd opeens meedoet voor de Europese tickets.Ik heb dit seizoen sowieso het gevoel dat je wat meer geluk dan andere jaren moet hebben wanneer je tegen welk team speelt. Wat je meestal ziet is dat een team zoals Fulham, Spurs, Newcastle ineens een sterke run neerzet, dit seizoen is het meer up and down.
Spurs speelt een sterke match tegen City, vlak daarna een absolute zeikmatch. Zelfde voor Newcastle, Fulham, Brighton, ...
Ik gok op zoiets als verdeling van wie voor wat gaat strijden, al zie ik vooral Saints en Wolves gewoon zakken.Het zit dit seizoen allemaal redelijk dicht op elkaar waardoor je van degradatie zorgen in een paar weken tijd opeens meedoet voor de Europese tickets.
Al is het nu wel stilaan beetje een beetje verdeeld aan het geraken van wie waar zal om spelen.
zal er niet ver van zijn.Ik gok op zoiets als verdeling van wie voor wat gaat strijden, al zie ik vooral Saints en Wolves gewoon zakken.
Bekijk bijlage 36098
Zeggen wij al jaren over henSpurs... wat een klucht toch

Die bal kan natuurlijk rap teruggeketst wordenZeggen wij al jaren over hen![]()

komt wss zelf sneller terug dan die aankomtDie bal kan natuurlijk rap teruggeketst worden![]()

Meneer Gold gaat die nooit buitengooien.West Ham zou Lopetegui nog respijt geven tot Wolves nu maandag. Ja, als je daar gaat verliezen…
Uiteraard hoop ik dat hij buiten de vermeende beenbreuk(en) niets zwaar aan overhoud.Michail Antonio zwaar gecrashed:
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c23vvrxnrvko