Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De OG, de Blood & Fire reissue of die nieuwe met vocalen ?Keith Hudson - Pick A Dub
Aangenaam verrast door een genre dat niet echt het mijne is, en dan is een impulsieve aankoop het gevolg. Zeker aan 'slechts' €21.
Da´s echt de heel ´klassieke´ dub. Check zeker ook is Scientist, iets latere dub maar een van mijn persoonlijke classics. Zeker Heavyweight dub champion en Wins the world cup zijn aanraders. Als je dan nog wat jaartjes vooruit wilt spoelen kun je eens Gussie Clarke ontdekken, dat gaat al iets meer naar het digitale.Keith Hudson - Pick A Dub
Aangenaam verrast door een genre dat niet echt het mijne is, en dan is een impulsieve aankoop het gevolg. Zeker aan 'slechts' €21.
Scientist is dikke fun!Da´s echt de heel ´klassieke´ dub. Check zeker ook is Scientist, iets latere dub maar een van mijn persoonlijke classics. Zeker Heavyweight dub champion en Wins the world cup zijn aanraders. Als je dan nog wat jaartjes vooruit wilt spoelen kun je eens Gussie Clarke ontdekken, dat gaat al iets meer naar het digitale.
Melodica man, ik zou hem idd nog vergeten! Een van mijn eerste platen dat ik kocht die ik al jaaaaaren niet meer heb beluisterd, dringend nog eens opleggen (binnenkort, want de versterker hier heeft het begeven en even geen zin om er geld aan uit te geven). Scientist komt dit jaar trouwens naar Reggae Geel, geen idee wat dat gaat geven! Ofwel mega goed, ofwel teleurstelling van het jaar.Scientist is dikke fun!
Als we toch zaken aanraden : alles van Augustus Pablo is voor mij het summum van klassiekere dub-toestanden

)