Post uw nieuwe vinyl - B1

Latest catch:

Beats
- Memoriez final edition box (Allsounds)
- Hardspace 6 (Hardspace)
- Phara - Soft Glow, Fierce Light (Fuse)
- Alignment - Mystical Energy (Kntxt)
- 12 Inch Lovers 7
- 12 Inch Lovers 8
- 12 Inch Lovers 9
- 12 Inch Lovers 10
- Serious beats - Techno classics (SBC)
- Amber Broos & Mckenzie - Arpegia (SBC)
- Armin presents Alibi - Eternity

Classics
- Queen - Sheer Hear Attack
- Queen - Queen
- Queen - Queen II
- Saturday night fever

Keith Hudson - Pick A Dub
Aangenaam verrast door een genre dat niet echt het mijne is, en dan is een impulsieve aankoop het gevolg. Zeker aan 'slechts' €21.

Keith Hudson - Pick A Dub
Aangenaam verrast door een genre dat niet echt het mijne is, en dan is een impulsieve aankoop het gevolg. Zeker aan 'slechts' €21.
Da´s echt de heel ´klassieke´ dub. Check zeker ook is Scientist, iets latere dub maar een van mijn persoonlijke classics. Zeker Heavyweight dub champion en Wins the world cup zijn aanraders. Als je dan nog wat jaartjes vooruit wilt spoelen kun je eens Gussie Clarke ontdekken, dat gaat al iets meer naar het digitale.

3 Belgische releases erbij (Headcase en Futur Primitif)

Headcase - Still Fighting
Headcase - Old Glory Boys
Klaxon - Klaxon
Bromure - Bromure
Futur Primitif - Robotum Homini Lupus Est
Conservative Military Image - Skinhead 7" (spelen maandag in Gent, jammer dat ik er niet bij kan zijn)

Da´s echt de heel ´klassieke´ dub. Check zeker ook is Scientist, iets latere dub maar een van mijn persoonlijke classics. Zeker Heavyweight dub champion en Wins the world cup zijn aanraders. Als je dan nog wat jaartjes vooruit wilt spoelen kun je eens Gussie Clarke ontdekken, dat gaat al iets meer naar het digitale.
Scientist is dikke fun!

Als we toch zaken aanraden : alles van Augustus Pablo is voor mij het summum van klassiekere dub-toestanden

Scientist is dikke fun!

Als we toch zaken aanraden : alles van Augustus Pablo is voor mij het summum van klassiekere dub-toestanden
Melodica man, ik zou hem idd nog vergeten! Een van mijn eerste platen dat ik kocht die ik al jaaaaaren niet meer heb beluisterd, dringend nog eens opleggen (binnenkort, want de versterker hier heeft het begeven en even geen zin om er geld aan uit te geven). Scientist komt dit jaar trouwens naar Reggae Geel, geen idee wat dat gaat geven! Ofwel mega goed, ofwel teleurstelling van het jaar.

OT: een welgemeende dikke FY aan de muziekindustrie voor zichzelf naar de kloten te helpen. Net even heel enthousiast over nieuwe uitgaves, tot ik hun prijs zag :puke:

Marc Moulin-Top Secret (2LP op MOV) voor ´slechts´ €39.
Kenny Burrell & Art Blakey live (3LP op Bluenote tone poet series) voor het luttele bedrag van €79.
Mijn maag keert er letterlijk van om.

Wulkanaz - Luftuz (gold) Regain rec.
Conan - Violence Dimension (regular black) Heavy Psych rec.

David McWilliams - Days Of Pearly Spencer / Harlem Lady (7" single)

Te laat als inzending voor de 60's Battle Royale, anders was dit zeker een optie geweest.

Per ongeluk toch maar de Top Secret van Moulin gekocht, heel content mee (als ik vergeet wat ik ervoor betaald heb).
En ineens ook The Sound - From the lions mouth meegenomen. Toch wel een van mijn beste aankopen van dit jaar!

- Light Spacing Modulator - The Rising Wave (Shackleton & Marlene Ribeiro collab op AD93)
- Unspecified Enemies - Romance In the Age of Adaptive Feedback (techno AOTY so far)
- Coil - Black Antlers (peak moon musicks!)

In (zeer) blijde verwachting van

Dead Meadow - Voyager To Voyager
Kant - Paranoia Pilgrimage
Magick Potion - S/T

:love2:

EDIT: op wishlist voor later, want ik wil wel een beetje spaarzaam blijven :unsure:
Allen bij dezelfde verkoper, want - inderdaad - gratis verzending vanaf een bepaald bedrag en hij verkoopt Mint-albums onder de € 30 die mij interesseren:

Mountain Witch - Burning Village
Pentagram - First Daze Here: The Vintage Collection (Remastered)

Voorlopig nog een vraagteken:
Hawkwind - In Search Of Space (dit album heeft ooit mijn leven veranderd, maar is bij deze verkoper toch erg duur :unsure: )
The Mystery Lights - Purgatory (misschien verkrijgbaar op festival binnenkort, maar ik kan geen info vinden hieromtrent, dus ik wacht nog af)

Is het eigenlijk mogelijk om verkopers op te slaan of te volgen op Discogs? Ik kan nergens die optie vinden.

Laatst bewerkt:
The Pride - Boxset (met de 3 LP's: No Holding Back, .. And the Glory, Life After)
Close Shave - We Are Pariah
45 Adapters - Unstopabble
Vis Vires - Awaken 7"

Terug
Bovenaan