Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de main albums al lang op CD, maar die Versions gaat me misschien overhalen om de LP ook aan te schaffen. Quaristice is heerlijk, echt underrated imo.Autechre - Quaristice + Quaristice (Versions)
Autechre - Untilted
Beide pre-order, beschikbaar vanaf begin september.
Alles via Bleep.
Heb de main albums al lang op CD, maar die Versions gaat me misschien overhalen om de LP ook aan te schaffen. Quaristice is heerlijk, echt underrated imo.
Haha, heb hem gisteren gewoon ook besteld na je bericht . #FOMOIk ook, maar ik heb nu reeds hun re-issues op LP aangeschaft. Je gaat je waarschijnlijk moeten haasten, als het al niet te laat is of geluk moeten hebben. De Versions editie wordt gedrukt naargelang de vraag uit de voorverkoop (qua hoeveelheid) en de termijn gold tot 5 mei.
Ian Pooley - Since then (25th anniversary edition)
Grijsgedraaid

Nee, collabo gedaan met iemand die dat doet/deed. Heeft nu z'n eigen label opgericht Pang Pang Records, brengen deze week graaf garagesurfrock singeltje uit van de Chiff Chaffs op 7".@willydrama, Ik heb via via vernomen dat de kans groot is dat we elkaar al eens zijn tegengekomen. Jij zit mee in de 'organisatie' van Reggae Geel?
Net eens beluisterd en klinkt idd cool!Nee, collabo gedaan met iemand die dat doet/deed. Heeft nu z'n eigen label opgericht Pang Pang Records, brengen deze week graaf garagesurfrock singeltje uit van de Chiff Chaffs op 7".