Welke CD/LP heb jij laatst gekocht?
Graag vermelden waar en hoeveel.
Graag vermelden waar en hoeveel.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ennn ik heb mijn geld terug.Eindelijk in blijde verwachting van
Streetmark - Eileen
![]()
Nochtans stond er dat de sleeve "G+" is. Dan zijn er natuurlijk gebreken aan, maar dat is dan toch niet "heel slecht"?
Al snap ik dat natuurlijk wel ergens als je een hele winkel hebt.)De sleeves doen er mij persoonlijk (meestal) weinig toe, maar ik reken nooit echt op goede graderingen. Als ik dan toch is geld spendeer aan een originele persing koop ik zowiezo niks onder de vg+. Alles daaronder is nogal voor interpretatie vatbaar vind ik.Ennn ik heb mijn geld terug.
Verkoper vroeg mij of ik wel wist dat de cover in "heel slechte staat" is.Nochtans stond er dat de sleeve "G+" is. Dan zijn er natuurlijk gebreken aan, maar dat is dan toch niet "heel slecht"?
Ik vond het heel vreemd. Natuurlijk stelde ik zijn eerlijkheid op reis, maar waarom dan G+? Ligt dit nu aan mij? Volgens mij heb ik hier G(+) covers. Duidelijk zichtbare gebreken, maar niet "heel slecht", laat staan slecht.
Wat denken jullie?
Ik heb mijn geld dan maar teruggevraagd, want in zijn terms stond dat hij geen foto's stuurt. (Ik had het anders gerust zo willen beoordelen alvorens de koop te annuleren, maar dat ging dus niet.Al snap ik dat natuurlijk wel ergens als je een hele winkel hebt.)
Verkoper heeft verder allemaal positieve reviews.
Op mijn opmerking over de grade zei hij dat hij mij de link daarover zou sturen, maar de verschillende grades ken ik intussen.
Aangezien ik nu meer bezig ben met serienummers dan toen; hoe kun je er juist achterkomen of iets dan zo'n bootleg is?Niet legitieme uitgaves. Meestal bedenkelijke kwaliteit.
Niemand...?Aangezien ik nu meer bezig ben met serienummers dan toen; hoe kun je er juist achterkomen of iets dan zo'n bootleg is?
Ik heb overlaatst alle serienummers van mijn eigen elpees gecontroleerd en kon alles terugvinden, of betekent dit niets?
Als het een bootleg is staat er bij de labels "unofficial release" op discogsNiemand...?
Discogs is je beste optie. Goed alles nakijken en niet alleen de labels.Niemand...?
Heeft het concert u overtuigd om de plaat te kopen ?Knocked Loose - You won't go before you're supposed to

Nee heb em op het concert gekocht bij het binnenkomen (kwestie van de rij voor te zijn). Die mens aan de merch dacht wel eerst dat ik den t-shirt moest hebben. Zat ook nog een code bij om het album te downloaden. Lang geleden dat dat bij een plaat zat maar zeer welkom.Heeft het concert u overtuigd om de plaat te kopen ?![]()
Echt? Zit er bij vaak nog bij.Nee heb em op het concert gekocht. Die mens aan de merch dacht wel eerst dat ik den t-shirt moest hebben. Zat ook nog een code bij om het album te downloaden. Lang geleden dat dat bij een plaat zat maar zeer welkom.

Het kan goed van 2023 geleden zijn dat het nog bij een plaat zat die ik kocht (72 Seasons van Metallica). Misschien moet ik gewoon ander platen beginnen kopenEcht? Zit er bij vaak nog bij.![]()
)