Post uw nieuwe vinyl - B1

Ik heb dan ergens nog een "geluk" van vooral in de underground dance community geïnteresseerd te zijn.. De prijzen daar fluctueren voorlopig nog gemiddeld tussen de €25 en €32... Wat natuurlijk ook een pak gestegen is ten opzichte van vroeger, maar echte uitschieters van meer dan €40 zijn vooralsnog zeldzaam...

Sowieso is mijn collectie ondertussen vrij geconsolideerd, dus de fase van alles aankopen wat me maar half intrigeert is al lang voorbij.
 
Ik heb dan ergens nog een "geluk" van vooral in de underground dance community geïnteresseerd te zijn.. De prijzen daar fluctueren voorlopig nog gemiddeld tussen de €25 en €32... Wat natuurlijk ook een pak gestegen is ten opzichte van vroeger, maar echte uitschieters van meer dan €40 zijn vooralsnog zeldzaam...

Sowieso is mijn collectie ondertussen vrij geconsolideerd, dus de fase van alles aankopen wat me maar half intrigeert is al lang voorbij.
Klinkt herkenbaar. Eerste jaren ook veel dingen aangekocht die me half en half boeien. Goeie platen, maar kan me niet herinneren dat ik ze nog is heb opgezet. Gelukkig is dat na een 700-tal platel wel wat gestopt.
 
Goldeneye 007 Nintendo 64 Stereo Soundtrack
Jurassic Park Nes en Snes ost

Nooit gedacht dat ik zou starten met videogame ost vinyls maar zag deze passeren op Facebook voor een redelijke prijs in near mint conditie.

Kon het niet laten omwille van jeugdherinneringen.

Had Goldeneye al tegengekomen op ebay maar daar vroegen ze 280 euro wat voor mij teveel is.
 
Paar recente aanwinsten :

De EU Gizzverse store had recent een restock, dus ervan geprofiteerd om nog volgende albums in huis te halen.
- KGLW - Nonagon Infinity
- KGLW - Ice, Death, Planets, Lungs, Mushrooms and Lava

Verder nog
- Hieroglyphic Being - Discos of Imhotep
- Dijf Sanders - SUPRA

Ik ben momenteel ook in een soort deal met Boomkat. Die doen de distributie van heel wat interessante releases, maar met Brexit is daar bestellen een pak minder interessant. Ze doen niet aan IOSS dus de importtaxen tikken aardig aan. Maar ik heb ontdekt ze een soort systeem hebben, Duty Delivery Paid, waarbij ze verschillende orders kunnen groeperen, in 1 keer versturen naar EU en daarvoor ook de taxen etc. regelen. Ben dus via die weg wat zaken aan het verzamelen en we zullen achteraf zien of dat nu de moeite was...

- Jlin - Perspective
- Shackleton - The Scandal of Time
- Shackleton & Waclaw Zimpel - In The Cell of Dreams
- Actress - RIP
- Goat (jp) - New Games/Rhythm & Sound
- Goat (jp) - Joy in Fear
- Hieroglyphic Being - The Moon Dance
 
Bilbo Records in Leuven stopt vanaf 14 december met de online verkoop van vinyl.

Dit was de winkel waar ik meestal mijn albums online kocht, aangezien ik hier vaak kwam tijdens mijn studententijd en er geen fysieke winkel op een straal van 20 km in mijn buurt is. Niet zo lang geleden waren de verzendkosten al gestegen, vroeger kon je vanaf €60 gratis levering krijgen, daarna vanaf €100. Ik kan dus wel begrijpen dat het voor hun steeds minder interessant werd door de stijgende prijs van pakjes.

Weet niet of ik nog op zoek ga naar een andere "echte" platenzaak met online aankoopmogelijkheid. Ik koop sowieso nog amper vinyl door de (veel te) hoge prijzen, mss pik ik vanaf nu gewoon nog een album op als ik een zeldzame keer toevallig in de buurt van een platenzaak kom.
 
Amai, en gaan ze wel nog verder met CDs? Of is het een voorbode van een sluiting algemeen, want dat zou een spijtige zaak zijn.. Ik heb nog geweten dat ze ook in Gent een vestiging hadden en ik kwam er best graag.
 
Amai, en gaan ze wel nog verder met CDs? Of is het een voorbode van een sluiting algemeen, want dat zou een spijtige zaak zijn.. Ik heb nog geweten dat ze ook in Gent een vestiging hadden en ik kwam er best graag.

Mijn eerste J Dilla plaat kwam van bij de Bilbo :headshake:
 
ØXN - CYRM

Soms verschijnt er een album dat je met verstomming slaat, dit was overduidelijk zo eentje :drool:
 
Terug
Bovenaan