On Hold Post per pagina

Awel, hoeveel posts er moeten zijn op het BG forum per pagina.
Boeyah! Het grootste misterie in het universum in 1 keer opgelost. Goed bezig BG!
Ah, dat was dus waarom de muizen onze wereldbol nodig hadden. Dan bestaat BG ook al langer als onze aarde? :UNSJOER:
 
Het is wel irritant dat je alleen een page switcher onderaan de pagina hebt en niet bovenaan. Veel scrollen als je bvb naar de laatste pagina wilt. Met 50 posts wordt dat er niet beter op.
 
Het is wel irritant dat je alleen een page switcher onderaan de pagina hebt en niet bovenaan. Veel scrollen als je bvb naar de laatste pagina wilt. Met 50 posts wordt dat er niet beter op.
Je hebt het ook bovenaan, maar niet op mobile.
 
Dit vind ik dus echt irritant, ik ben zo gewoon aan threads met 50 berichten zodat ik niet de ganse tijd van pagina moet wisselen en nu moet ik terug wennen aan die 20 posts per pagina. Dat is 2.5 keer zoveel van pagina veranderen.
 
Gewoon uit interesse: wordt hier feitelijk nog iets mee gedaan? Poll?
Snap dat het lastig is dat het een globale setting is, maar het is wel ambetant als ge een dagske niet geweest zijt, dat ge direct een pagina of 3-4 moet refreshen in een topic.
 
Gewoon uit interesse: wordt hier feitelijk nog iets mee gedaan? Poll?
Snap dat het lastig is dat het een globale setting is, maar het is wel ambetant als ge een dagske niet geweest zijt, dat ge direct een pagina of 3-4 moet refreshen in een topic.
²
Gaat dit nog gewijzigd worden? Ik denk dat dit zowat het eerste forum is waar je hier als user niet zelf een instelling kan wijzigen.
 
Er is helaas geen perfecte oplossing voor deze situatie.

* Stel je het aantal posts per pagina te hoog in: mobile users niet content (en dat zijn er procentueel veel, véél meer dan ik verwacht had) (en durf niet afkomen met Tapatalk of ik stuur persoonlijk @Loser bij u langst om u 100x de FAQ te laten overschrijven)
* Stel je het aantal posts per pagina te laag in: desktop users niet content (bij mij stond het ook op 50 en mocht gerust nog hoger zijn)
* Zet je het variabel in (configureerbaar per user of per device): dan breken zo goed als alle links omdat 95% van alle mensen linkt naar een post door de URL in de adresbalk te kopieren ipv de link in "Share this post"; of ontstaan er weer schaduwpagina's zoals op het vorig forum het geval was. Die pagineringsquery in vBulletin was een monster van user/usergroup/forum/general config checks die per type user een ander resultaat kon zijn.

Het is niet de eerste rodeo dat de devs (die de forumsoftware geschreven hebben) gereden hebben, zij hebben ervaring met duizenden fora met elk hun eigen karakteristieken en na al die jaren blijkt dit gewoon "de niet voor iedereen perfecte, maar ook niet de slechte oplossing voor iedereen" te zijn.

ALS ze ooit op het punt komen dat ze een onbreekbare oplossing hebben gevonden (en don't get your hopes up, deze exact dezelfde specifieke discussie is op hun eigen hoofdforum al TIEN JAAR aan de gang) en implementeren, gaan we het uiteraard nakijken :)
 
Laatst bewerkt:
Pak anders 33
unsure.gif
Ketter! Das allemaal leuk tot pagina 3 maar op pagina 4 geraak je dan tot aan 132 posts... ik mag er niet aan denken.
unsure.gif
 
Terug
Bovenaan