XFAB mooi gedaald naar 5,85€ momenteel. Iemand een idee wanneer het opnieuw koopwaardig is?
13/08/2025: XFAB verkocht (7,28€ ; nu 7,01€)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
13/08/2025: XFAB verkocht (7,28€ ; nu 7,01€)
XFAB teruggekocht aan 5,34€. 34,3% extra aandelen t.o.v. 13/08/2025 voor dezelfde totaalkosten.13/08/2025: XFAB verkocht (7,28€ ; nu 7,01€)
RXST +20% after hours na resultaten. Ongeveer 10% van PF, dus hoop dat het doorzet. Will Gassy strike again?RXST 05/11/2025 earnings. Als het door de SMA20 weekbasis schiet is het raak: https://finviz.com/quote.ashx?t=RXST&p=w
QQQS vandaag buitengegooid met wat winst (bijna 7% op 1 week).Vandaag Constellation Software en QQQS (als gedeeltelijke hedge tegen potentiële Nasdaq daling) gekocht.
Op donderdag short eruit (op zich iets te vroeg, maar gaf me ook oa. cash om vandaag FMC bij opening te kopen rond de low). Vandaag bijgekocht en weer full long met volledig PF. Verwacht een (tijdelijke?) heropleving. Khou het verder in de gaten. PF vandaag omhoog geknald met 3,1%. Volatiele dagen zijn mijn vriend.QQQS vandaag buitengegooid met wat winst (bijna 7% op 1 week).
Dlocal vandaag mijn 5e grootste positie geworden.
.
.Fikse uitglijder van FMC. Interessant (om bij) te kopen?
Inderdaad. Nee, niet van plan momenteel. Ik laat het eerst stabiliseren. Denk eerder rond 12$. 13-15$ ook al koopwaardig lijkt mij.

Heb gisteren in de run up 2/3 verkocht.BILL big ripper vandaag. Geruchten rond een verkoop aan private equity. Ik ben tempted om te verkopen.
Mijn short x3 Nasdaq (QQQS) begint al mooi te renderen. Alweer perfect getimed. Nu wachten tot Nasdaq richting +/- 22000 gezakt is.Gisteren weer gedeeltelijk naar Nasdaq short 3x (gaat eruit als dalingstarget bereikt is) gegaan en terug wat cash opgebouwd. Was van plan om wat meer short en cash op te bouwen, maar de daling kwam er iets eerder dan verwacht.
Betreft Dlocal: had gisteren voor earnings 1/3 verkocht aan 14,96$. Nu even afwachten of ik eventueel nog wat lager kan terugkopen.
Verkochte Dlocal teruggekocht aan 13,5$. 10% korting op 2 dagen.Betreft Dlocal: had gisteren voor earnings 1/3 verkocht aan 14,96$. Nu even afwachten of ik eventueel nog wat lager kan terugkopen.
Roche is vooral owv technisch plaatje gekocht. Denk dat het rond 250 CHF zeer gunstig genoteerd staat.