CABA verkocht aan 3,04$. A gain is a gain.
Maar blijft ondertussen doorstijgen. Weer een mega glazenbolcall.
. 25% cash momenteel
, wachtend op opportuniteiten.
EDIT: Solvay verkocht. 10% winst op 23 dagen tijd.
Nu 29,25% cash.
EDIT2: Gedeelte Stellantis teruggekocht aan 8,41€ ; positie FMC verdubbeld aan 29,64$ ; Braze bijgekocht aan 25,85$ ; positie Proceps Biorobotics verdubbeld aan 33,72$. International Tower Hill mines verkocht na 30% upswing vandaag. 19,78% cash.
Positie DLO even gehalveerd aan 15,46$. Waarom? Zit tegen de SMA200 weerstand op weekbasis. Stoot het door, heb ik de andere helft nog, keert het vanaf hier, ben ik later van plan terug te kopen. Staat op een kruispunt: https://finviz.com/quote.ashx?t=DLO&p=w
Maar blijft ondertussen doorstijgen. Weer een mega glazenbolcall.
Heb vandaag even Stellantis (heeft nog een GAP staan aan 8,16-8,36€ waar het mogelijk nog terug naartoe gaat; geen verkoopadvies op zich) verkocht aan 9,30€ en 1/4 van Umicore aan 17,23€ omdat het zo mooi gestegen is de laatste dagen. Ook wordt het eens tijd dat de beurs in het algemeen even een kleine correctie maakt... Verder had ik de laatste week al wat cash.
Beleggersportefeuille (25-50k) is <5% van netto totale vermogen.
Was timing spot on? Lijkt zo alvastSolvay ook gekocht aan 26,2€. Hopelijk een (tijdelijke) bodem.
. 25% cash momenteel
, wachtend op opportuniteiten.EDIT: Solvay verkocht. 10% winst op 23 dagen tijd.
Nu 29,25% cash.
EDIT2: Gedeelte Stellantis teruggekocht aan 8,41€ ; positie FMC verdubbeld aan 29,64$ ; Braze bijgekocht aan 25,85$ ; positie Proceps Biorobotics verdubbeld aan 33,72$. International Tower Hill mines verkocht na 30% upswing vandaag. 19,78% cash.
Positie DLO even gehalveerd aan 15,46$. Waarom? Zit tegen de SMA200 weerstand op weekbasis. Stoot het door, heb ik de andere helft nog, keert het vanaf hier, ben ik later van plan terug te kopen. Staat op een kruispunt: https://finviz.com/quote.ashx?t=DLO&p=w
Laatst bewerkt:
. Defensief aandeel, dividend, voeding, mooi gezakt en nu interessant van prijs. Positieve divergentie RSI op maandbasis. RSI is op maandbasis maar 2 keer eerder zo laag geweest op 40 jaar tijd als eind vorig jaar. De vorige 2 keer, in 2003 en 2009, was er een flink herstel. De SMA/EMA200 op maandbasis is weer naar boven toe doorbroken. Kan tegen een stootje als de AI bubbel over een tijd (enkele maanden, jaren?) barst. Denk niet voor quick gains.
:
.

. LULU 5,73% van PF aan GAK 169,12$ incl. kosten.