Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker niet, zag er vet uit en coole muziek, net zoals de game ervoor.Ben ik hier de enige die Tiny Tina tof vond? Ik kan dat soort gekkigheid wel hebben.

Beste vond ik dat dit er niet anders uti zag dan voor PS4 xDOok moeten lachen dat GTAV voor PS5 weer uitgesteld is.
Half-Life 3, Conkers Bad Fur Day 2, P.TWil wel eens weten welke games jij dan graag zou gehad hebben.
Half-Life 3, Conkers Bad Fur Day 2, P.T
En zelf amper beter dan de ps3 versie...Beste vond ik dat dit er niet anders uti zag dan voor PS4 xD
Vind ik toch ook, de details als hij aan land komt in dat dorpjeAls je gow nu achteraf nog eens bekijkt in 4k, besef je wel hoe gedetailleerd dat spel wel niet is! Denk dat de verwachtingen meestal te hoog zijn. Dit zijn echt monster projecten.

Vond de show nu ook niet waauw, veel games die niet voor mij zijn. En mijn persoonlijke verassingen om te zien waren spinneman 2 en Wolverine. Matig begn, saai midden, top einde. 6.5/10 voor de show. (Voor mij persoonlijk)Blijf hier wel wat op mijn honger zitten of ben ik de enige?
Babymetalen coole muziek
Daarvoor alleen al zou ik het spelen 
. En hopelijk is Sony ook met een first person shooter bezig. Dat missen ze...Ja maar dat begrijp ik wel hoor. Al kan ik persoonlijk nooit terug gaan naar PS4. Ik kan die spellen (zoals God of war) echt niet meer in 30 fr spelen. En de PS5 voelt nu zo traag als fuck aan. Ook third party games zijn zoveel beter op de 5. Maja idd, het duurt nog even vooraleer ze PS4 volledig achter zich laten, daar ben ik volledig mee eens.Ik had gewoon meer verwacht. Dit zou een showcase moeten zijn die mensen 100% overtuigd dat ze een PS5 moeten hebben. Wat hebben we gezien? Een hele hoop spellen die nog op de PS4 uitkomen. Uncharted dat meer PC reclame was. Een hoop Marvel spellen, paar remakes om dan af te sluiten met 10 minuten teasers en trailers van spellen die we eigenlijk allemaal al kenden.
Het was geen slechte showcase, akkoord, maar voor deze showcase zou ik nooit een PS5 kopen en al helemaal niet als ik een PS4 had.
Ha ik heb me vergist, ik dacht dat er bij stond dat het zou uitkomen in 2022. Dat verandert alles! Boe Sony!Ik denk niet dat je Wolverine voor 2023 moet verwachten, gok zelfs 2024 uiteindelijk. Van alle spellen die ze getoond hebben is die het verst weg