PlayStation Showcase 2021

Blijf het jammer vinden dat GoW ook op PS4 is. Je ziet toch geen grote sprong tussen de eerste en deze.
Hopelijk vinden ze een manier om die ellenlange boottochten om laadtijden te verbergen te minderen.

Hier toch tevreden. Ik ga mijn PS5 halen bij Horizon 2 en met games als Kena, Guardians Of The Galaxy en het aankomende Hogwart's Legacy zit ik wel een hele tijd goed.

Qua show vond ik het echt wel goed, geen saai moment. Paar straffe aankondigingen. Al mis ik wel een paar dingen. Ma bon, verwachtingen zijn er altijd en er gaat niet altijd alles bij zitten wat je hoopt te zien. Star wars old republic is wel fel, net zoals Wolverine. En games zoals forspoken, gt7, gow, Ghostwire zien er toch wel indrukwekkend uit. En venom als bad guy in spiderman 2, dat is toch een wens die uitkomt. Dus al bij al blij. Maar geen factions en MGS verdikke!

Voor mij persoonlijk een slechte showcase.

Grotendeels sci-fi dingen waar ik nul voeling mee heb en de games waar ik naar uitkeek (Uncharted en GTA) krijgen een PS5 update van bestaande games, wauw.

Teleurgesteld.

Grotendeels sci-fi dingen waar ik nul voeling mee heb en de games waar ik naar uitkeek (Uncharted en GTA) krijgen een PS5 update van bestaande games, wauw.

Teleurgesteld.

Dat er niets NIEUWS van Uncharted en GTA ging komen, was toch al langer geweten?

Toch teleurgesteld, vind enkele aankondigingen ook maar raar. Waarom Spiderman 2 al aankondigen? Dat is toch gewoon veel te vroeg. Ook 20 minuten Japanse RPG's... Ik begrijp dat het Sony is maar dat was er beetje te veel aan.

Blue Point games, waar de London studios mee bezig zijn en misschien een teaser van waar naughty dog mee bezig is had toch mooi geweest. Misschien gewoon te veel verwacht :) 6/10 voor mij.

Bon, toch niet veel tijd om te gamen dus nog tijd genoeg om nog wat backlog te doen :)

Uncharted is vooral om naar pc te brengen. PS5 versie is eigenlijk overbodig, na swat, je doet er mee wat je wil natuurlijk 😄

Teleurgesteld.
Lol, is het daarom slecht? Dat je het zelf minder vind sure, ma daarom is iets niet slecht eh. Een nieuw Uncharted en GTA moest je zeker niet verwachten. Er is veel getoond en aangekondigd, was idd geen seconde saai, niet alles is voor mij, maar de show was wel compleet en af.

Een van hun betere shows IMO

Ook niet weggeblazen God of war ziet er net hetzelfde uit als die uit 2018 wat toch vrij jammer is, wil dan ook zeggen tegen dat er ooit een next gen GOW is zijn we 2026 ofzo :unsure:

De eerste 20 minuten waren voor mij dan toch wel :sleep:
Ja eerste 20 min vrij Japans idd. Al moet ik zeggen dat forspoken er echt vet uitziet. Sony heeft pas nog veel commentaar gekregen dat ze Japan links laten liggen, daarmee mss?

Ik miste ook wel een paar zaken. Maar je kan niet alle kaarten op tafel leggen. Dat doet niemand. Xbox heeft strategisch hellblade 2, fable, perfect dark,...ook niet getoond laatste keer. Je moet ieder jaar opnieuw sterk in uw schoenen kunnen staan. En eerlijk gezegd, hoeveel keer is het al niet ter sprake gekomen dat men een deftig wolverine spel wil. Dit door insomniac, toch wel dik nieuws. Dikke aankondiging! Al is het ver weg natuurlijk. Maar dat is tegenwoordig als je ziet met alle aankondigingen precies. Venom als bad guy, hell yeah! Ideaal.

Ik bedoel, schrijf de goede zaken op van deze show en je gaat zien, damn, zit toch best veel in. Verwachtingen zijn altijd te hoog gespannen, ik hou die laag he, al was ik daarstraks de boel hier voor de grap aan het op hypen 😜, maar ik wil de MGS remake verdikke!!!

Was voor mij het hoogtepunt van de show, meer nog dan Venom te zien :p
Ja, insomniac is op dit moment de meest gewilde ontwikkelaar voor Marvel. Zij slagen er ook het beste in. Dus je kan geen betere ontwikkelaar kiezen denk ik dan! Die mannen hebben 2 beesten van teams. Kan niet anders 😄

Ja, insomniac is op dit moment de meest gewilde ontwikkelaar voor Marvel. Zij slagen er ook het beste in. Dus je kan geen betere ontwikkelaar kiezen denk ik dan! Die mannen hebben 2 beesten van teams. Kan niet anders 😄
Insomniac heeft naar mijn mening nog geen slechte prestatie neergezet.

Spyro, Resistance, R&C, Spiderman, Sunset voor XBox, ... die mannen vertrouw ik zeker.

Van die Guardians game wel geen fan tbh was zwakste van de show IMO. Ziet er zeer geforceerd uit allemaal, GP kan wel goed zijn dat weten we nu nog niet, maar mijn eerste indruk voelt echt heel geforceerd. Spiderman 2 met Venom, da smaakt altijd!

KOTOR en Alan Wake Remake, Project Eve, Forspoken, Ghostwire Tokyo, eerste beelden GoW: Ragnarok, releasedatum GT7 en Spider-Man 2 met Venom, ik ben alvast tevreden.

En ja, MSG remaster, misschien nog een onaangekondigde Sony-game en wat FF 16 beelden (zoveel JRPG-stuff was er niet te zien trouwens, waren vooral actirspellen) had het perfect gemaakt voor mij, maar ik ga zeker niet klagen.

Mja, die guardians game ook niet zo'n fan van. Iets voelt niet juist aan. Teveel Marvel previes ook tegenwoordig. Maar een bloederig wolverine spel is wel een droom! En Spiderman, laat insomniac nog maar een deel van die games maken! Vraag me af of Xbox ook iets van Marvel ingesloten heeft. Een r rated blade spel lijkt me ook nog awesome...

KOTOR en Alan Wake Remake, Project Eve, Forspoken, Ghostwire Tokyo, eerste beelden GoW: Ragnarok, releasedatum GT7 en Spider-Man 2 met Venom, ik ben alvast tevreden.

En ja, MSG remaster, misschien nog een onaangekondigde Sony-game en wat FF 16 beelden (zoveel JRPG-stuff was er niet te zien trouwens, waren vooral actirspellen) had het perfect gemaakt voor mij, maar ik ga zeker niet klagen.
Mee eens, ze hadden eigenlijk meer kunnen laten zien. Maja, niet alles in 1 slag op tafel gooien...

Terug
Bovenaan