Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor mij persoonlijk een slechte showcase.
Grotendeels sci-fi dingen waar ik nul voeling mee heb en de games waar ik naar uitkeek (Uncharted en GTA) krijgen een PS5 update van bestaande games, wauw.
Teleurgesteld.
De eerste 20 minuten waren voor mij dan toch welgeen saai moment.

6/10 voor mij. 
Lol, is het daarom slecht? Dat je het zelf minder vind sure, ma daarom is iets niet slecht eh. Een nieuw Uncharted en GTA moest je zeker niet verwachten. Er is veel getoond en aangekondigd, was idd geen seconde saai, niet alles is voor mij, maar de show was wel compleet en af.Voor mij persoonlijk een slechte showcase.
Grotendeels sci-fi dingen waar ik nul voeling mee heb en de games waar ik naar uitkeek (Uncharted en GTA) krijgen een PS5 update van bestaande games, wauw.
Teleurgesteld.

Ja eerste 20 min vrij Japans idd. Al moet ik zeggen dat forspoken er echt vet uitziet. Sony heeft pas nog veel commentaar gekregen dat ze Japan links laten liggen, daarmee mss?De eerste 20 minuten waren voor mij dan toch wel![]()
, maar ik wil de MGS remake verdikke!!!Wil wel eens weten welke games jij dan graag zou gehad hebben.Ik vond het toch maar een matige show, nergens een wow moment gehad. 3 remasters, 3 marvel games en veel dat we al wisten.
Was voor mij het hoogtepunt van de show, meer nog dan Venom te zienhoeveel keer is het al niet ter sprake gekomen dat men een deftig wolverine spel wil. Dit door insomniac, toch wel dik nieuws.

Ja, insomniac is op dit moment de meest gewilde ontwikkelaar voor Marvel. Zij slagen er ook het beste in. Dus je kan geen betere ontwikkelaar kiezen denk ik dan! Die mannen hebben 2 beesten van teams. Kan niet andersWas voor mij het hoogtepunt van de show, meer nog dan Venom te zien![]()

Insomniac heeft naar mijn mening nog geen slechte prestatie neergezet.Ja, insomniac is op dit moment de meest gewilde ontwikkelaar voor Marvel. Zij slagen er ook het beste in. Dus je kan geen betere ontwikkelaar kiezen denk ik dan! Die mannen hebben 2 beesten van teams. Kan niet anders![]()
Mee eens, ze hadden eigenlijk meer kunnen laten zien. Maja, niet alles in 1 slag op tafel gooien...KOTOR en Alan Wake Remake, Project Eve, Forspoken, Ghostwire Tokyo, eerste beelden GoW: Ragnarok, releasedatum GT7 en Spider-Man 2 met Venom, ik ben alvast tevreden.
En ja, MSG remaster, misschien nog een onaangekondigde Sony-game en wat FF 16 beelden (zoveel JRPG-stuff was er niet te zien trouwens, waren vooral actirspellen) had het perfect gemaakt voor mij, maar ik ga zeker niet klagen.