PlayStation Plus-games voor januari aangekondigd

Gisteren maakte Sony via de PlayStation-blog bekend welke spellen we volgende week kunnen downloaden als maandelijkse PlayStation Plus-games voor de maand januari. De meest in het oog springende titel is uiteraard Star Wars Jedi: Fallen Order, ideaal voor wie het spel nog niet heeft gespeeld en zich wilt voorbereiden op de sequel Star Wars Jedi: Survivor die in maart verschijnt. Daarnaast krijgen we met Fallout 76 een spel waar leden met PlayStation Plus Extra-leden al toegang tot hebben. Tot slot zullen we Axiom Verge 2 kunnen downloaden voor zowel PS4 als PS5. Dit vervolg op de succesvolle indietitel uit 2015 verscheen vorige zomer en schotelt je opnieuw een stevige dosis Metroidvania-plezier voor.

Heb je de spellen van de maand december, Divine Knockout: Founder’s Edition, Mass Effect Legendary Edition en Biomutant, nog niet gedownload? Dan kan je dit nog doen tot en met 2 januari.

cb23f4faac38c46b551e2c13e0635fa0b28a6676.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijn ps plus verloopt begin januari, als ik niet voordien verleng, ben ik dan alles kwijt als ik bv in februari opnieuw ps+ aanvraag / of wacht tot dat die in korting is?
 
Redactie
Mijn ps plus verloopt begin januari, als ik niet voordien verleng, ben ik dan alles kwijt als ik bv in februari opnieuw ps+ aanvraag / of wacht tot dat die in korting is?
Als je abonnement afloopt heb je geen toegang meer tot de spellen. Eens je verlengt, en dan maakt het niet uit wanneer, heb je terug toegang tot alle eerdere spellen die je geclaimd hebt. Je zult dus de spellen missen die er waren op het moment dat je geen abonnement had.
 
Terug
Bovenaan