PlayStation 5 Pro

Dus ze verkopen dat aan nieuwprijs terwijl die eigenlijk retourdeals kunnen zijn?

Die 3 maand heeft uiteraard niets met retour te maken want die 30th anniv versie is nog maar 2 weken uit... De reden is simpelweg dat ze voor sommige producten met verschillende 'versies' of 'edities' gewoon alle reviews op 1 hoop gooien. Dat zijn dus gewoon reviews van een 'gewone' controller die ook te lezen vallen onder de 30th Anniv versie.
EDIT: net eens gekeken, en het is ook overduidelijk, want er zijn zelfs reviews uit 2021. @astragtuner heeft dus gewoon niet goed gekeken, anders ging zijne frank ook wel gevallen zijn. Trouwens, je ziet ook welke specifieke versie gereviewd is, en ik zie daar zelfs geen enkele 30th Anni tussen staan.

Moest ik een pro hebben en ik zou echt de disc drive missen, dan koop je nu in de Carrefour toch gewoon een slim disc versie, haalt de disc eruit en verkoop je deze als een nieuwe digital console...

Die 3 maand heeft uiteraard niets met retour te maken want die 30th anniv versie is nog maar 2 weken uit... De reden is simpelweg dat ze voor sommige producten met verschillende 'versies' of 'edities' gewoon alle reviews op 1 hoop gooien. Dat zijn dus gewoon reviews van een 'gewone' controller die ook te lezen vallen onder de 30th Anniv versie.
EDIT: net eens gekeken, en het is ook overduidelijk, want er zijn zelfs reviews uit 2021. @astragtuner heeft dus gewoon niet goed gekeken, anders ging zijne frank ook wel gevallen zijn. Trouwens, je ziet ook welke specifieke versie gereviewd is, en ik zie daar zelfs geen enkele 30th Anni tussen staan.
Mijne frank moest niet vallen. Wou gewoon maar zeggen .
Heb alvast 1tje besteld. Staat het mij niet aan, dan ist retour

Ge leest precies alleen maar de slechte dingen...

Die paar games die niet goed zijn, buiten de vele tientallen die wel een stuk beter geworden zijn.
En dan ligt het meestal nog aan de game zelf. Als de base game al niet optimaal is wordt dit extra uitvergroot door PSSR.

Toch erg dat dat de oplossing is om disc games te kunnen spelen op de pro 😅
Je zou soms denken dat sony het bewust doet om hun verkoop van digitale games te boosten.

Ik heb nu jammer genoeg ook nog geen pro game kunnen testen en ook al is het black friday, de meeste games blijven digitaal veel te duur, online op disc vind je ze meestal goedkoper. Anders had ik digitaal wel al iets aangeschaft.

Eigenlijk wel zotjes dat dit disc drive probleem nog altijd bezig is. Als iemand al een slim moet gaan kopen enkel voor de disc drive.... Shit seg.

In de Carrefour krijg je nu wel 20€ bonnen per 100€. Dus PS 5 Pro en nog 11 euro gaming en je hebt 160€ bonnen om inkopen te doen. Mooie korting!

Terug
Bovenaan