PlayStation 5 Pro

Je kan er letterlijk gewoon boodschappen mee doen. Dus enige tegenargumenten zouden kunnen zijn a) Hypermarkt Carrefour is eindje rijden, b) de producten zijn daar duurder dan mijne Colruyt/whatever.. (al hangt het er dan nog van af wat je koopt).
Yeah, is voor mij letterlijk 35min rijden en de madam heeft maaltijdcheques.

Had ik idd beter ook gedaan, echt wel k%t!
had nog gezegd van manueel de belgische website open te houden, de telegram is eigenlijk voor de hollandse ps direct gemaakt, maar de stock loopt samen met de belgische dus kunnen we de notificatie ook gebruiken, enige dat ge dan wel rekening mee moet houden is dat je de belgische website moet gebruiken en niet op de hollandse link in telegram klikken

PS5 Pro ook maar gekocht bij Carrefour.

De Black Friday-actie was te mooi om te laten voorbijgaan. Ik heb er nog een kleinigheid (ontkalker voor de koffiezet) bijgenomen om boven €800 te geraken. Soit €160 in aankoopbonnen + €25 in bonuspunten via de stempelactie. Met de verkregen aankoopbonnen halen we de derde reeks van de stempelactie ook nog vrij makkelijk. Dat is nog eens €25 in bonuspunten.

Ik zag in de winkel ook nog wat andere aanbiedingen liggen, waaronder de Pulse Explore earbuds voor €150 en enkele first party Nintendo-games (o.a. Mario Strikers: Battle League Football) aan -30% korting.

had nog gezegd van manueel de belgische website open te houden, de telegram is eigenlijk voor de hollandse ps direct gemaakt, maar de stock loopt samen met de belgische dus kunnen we de notificatie ook gebruiken, enige dat ge dan wel rekening mee moet houden is dat je de belgische website moet gebruiken en niet op de hollandse link in telegram klikken
Had ik dus gemist.

Koopt gewoon een Panasonic UB820 of UB9000 als ge daar waarde aan hecht.

Ironisch genoeg is dat eigenlijk ook een argument om voor de Pro te gaan :D. Want wat me momenteel nog wat weerhoudt, is dat ik mijn OG PS5 dus momenteel gebruik als DVD/BD-speler, en ik met de Pro dus nog die felbegeerde disk drive zou moeten hebben.
Met een dedicated speler, speelt dat geen rol meer (heb misschien 5 games op disk, die al >1j liggen te verstoffen).
Alvast bedankt voor de tips, die UB820 is precies wel hetgeen ik wil...

Terug
Bovenaan