Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah, is voor mij letterlijk 35min rijden en de madam heeft maaltijdcheques.Je kan er letterlijk gewoon boodschappen mee doen. Dus enige tegenargumenten zouden kunnen zijn a) Hypermarkt Carrefour is eindje rijden, b) de producten zijn daar duurder dan mijne Colruyt/whatever.. (al hangt het er dan nog van af wat je koopt).
Zelfde zever als Silent Hill 2 naar 't schijnt...Avatar heeft PS5 pro update gehad!
Niet beschikbaar...Drop voor de discdrive is nu live op PS Direct
Bestelling is er door. Lijkt nu inderdaad weer klaar te zijn. Komen er mss nog wat in het komende uur.Niet beschikbaar...
Ik heb gewoon een bookmark van discdrive op de Belgische store page. Melding gekregen in telegram en via de browser zelf naar de juiste pagina gegaan. https://direct.playstation.com/nl-be/buy-accessories/disc-drive-for-ps5-digital-edition-consolesMaar hoe dan? Ik had Telegram openstaan, ik volg de url maar kon Belgie nie selecteren
Had ik idd beter ook gedaan, echt wel k%t!Ik heb gewoon een bookmark van discdrive op de Belgische store page. Melding gekregen in telegram en via de browser zelf naar de juiste pagina gegaan. https://direct.playstation.com/nl-be/buy-accessories/disc-drive-for-ps5-digital-edition-consoles
Daarom ook. Heb me de slim besteld. Heb mijn launch voor mooie prijs kunnen verkopen, en nu met de promos heb ik een slim zonder oplegSnap niet ze hebben zoveel PS5 discs op stock dat ze die dingen apart niet kunnen voorzien, trieste bedoening bij Sony.
had nog gezegd van manueel de belgische website open te houden, de telegram is eigenlijk voor de hollandse ps direct gemaakt, maar de stock loopt samen met de belgische dus kunnen we de notificatie ook gebruiken, enige dat ge dan wel rekening mee moet houden is dat je de belgische website moet gebruiken en niet op de hollandse link in telegram klikkenHad ik idd beter ook gedaan, echt wel k%t!
Had ik dus gemist.had nog gezegd van manueel de belgische website open te houden, de telegram is eigenlijk voor de hollandse ps direct gemaakt, maar de stock loopt samen met de belgische dus kunnen we de notificatie ook gebruiken, enige dat ge dan wel rekening mee moet houden is dat je de belgische website moet gebruiken en niet op de hollandse link in telegram klikken
Koopt gewoon een Panasonic UB820 of UB9000 als ge daar waarde aan hecht.
. Want wat me momenteel nog wat weerhoudt, is dat ik mijn OG PS5 dus momenteel gebruik als DVD/BD-speler, en ik met de Pro dus nog die felbegeerde disk drive zou moeten hebben.Dus ze verkopen dat aan nieuwprijs terwijl die eigenlijk retourdeals kunnen zijn?De 30th controller is weer beschikbaar op bol.com. Maar sls je de reviews moet geloven, is deze controller sl 3 maand oud