Er zitten andere voetjes bij de disc drive.Ik leg men pro met disc drive horizontaal. Met de bijgeleverde voetjes is de pro Slim in balans maar met de disc drive helemaal niet. Zijn daar betere vortjes/oplossingen voor handen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zitten andere voetjes bij de disc drive.Ik leg men pro met disc drive horizontaal. Met de bijgeleverde voetjes is de pro Slim in balans maar met de disc drive helemaal niet. Zijn daar betere vortjes/oplossingen voor handen?

Jep.Zijn er voetjes bij de pro om die horizontaal te leggen? Oeps![]()
Net op YouTube gekeken en pootjes erop geklikt.
Net op YouTube gekeken en pootjes erop geklikt.
Is nog steeds hobbelig en ziet er cheap uit.
Triestig voor 800 euro:/
Kies maar uit :Zijn er geen after market pootjes?
Aha goed dat je het zegt, ik dacht dat het kwa grote hetzelfde was! Bedankt, groot verschil nu!Er zitten andere voetjes bij de disc drive.
Zijn er geen after market pootjes?
Had ik ook maar het design van de pro is anders....Ik had op mijn OG PS5 van die voeten om er aan de zijkant op te klikken. Was uiterst stabiel. Je kan ook met een 3D printer aan de slag.
Had ik ook maar het design van de pro is anders....
Zoals voorspeld, Black Friday bij Carrefour : "Ontvang een kortingsbon van 20€ per aankoopschijf van 100€(1)". Maar het is dat 1'tje dat er toe doet : "(1) In de elektro-huishoud- en de multimedia-afdeling (met uitzondering van PS5 Pro, iPhone en iWatch)."
Helaas pindakaas dus.
Kan je ook eens horen of ze ooit nog discdrives binnenkrijgen bij Carrefour?Ik had het al iemand zien posten op Facebook, en lijkt bevestigd op de webshop: de PS5 Pro telt blijkbaar wél mee voor deze actie. Kost €789 en je krijgt er daarboven op nog eens €140 aan waardebonnen. Of dus een PS5 Pro voor €649. EDIT: of je neemt er natuurlijk nog een vertical stand van €28 bij, en je krijgt die voor €8 want nog eens €20 extra.
Ik ben straks zelf in een Carrefour en zal het voor de zekerheid nog eens navragen.
Dat is meestal met games waarvan ze voordien ook zonder PSSR niet echt goed draaiden. PSSR vergroot dat dan uit bij wijze van spreken.Blijft toch raar die updates dat de game minder goed maken op Ps5 pro zoals Silent Hill.
De ontwikkelaars hebben toch al de PS5 pro voor paar maanden om alles te testen en dan toch brengen ze zo een update uit?
Is dit dan verschillend per televisie dan want opzich heeft iedereen toch dezelfde hardware?
Blijft toch raar die updates dat de game minder goed maken op Ps5 pro zoals Silent Hill.
De ontwikkelaars hebben toch al de PS5 pro voor paar maanden om alles te testen en dan toch brengen ze zo een update uit?
Is dit dan verschillend per televisie dan want opzich heeft iedereen toch dezelfde hardware?
maar wel voor de vr2 ?Zoals voorspeld, Black Friday bij Carrefour : "Ontvang een kortingsbon van 20€ per aankoopschijf van 100€(1)". Maar het is dat 1'tje dat er toe doet : "(1) In de elektro-huishoud- en de multimedia-afdeling (met uitzondering van PS5 Pro, iPhone en iWatch)."
Helaas pindakaas dus.