PlayStation 5 Pro

Dat is wel het grootste nadeel van de ps5 pro. Het materiaal voelt niet pro aan. Die voetjes, plastiek,...voelt nogal crappy aan in mijn ogen. Alles behalve pro op dat vlak...

Heb mijn slim verticaal gezet. Die voet die erbij is, is van metaal. Had die van plastic verwacht.
Hopelijk kan dat geen kwaad.

Ik kan er printen in het goud als ge wilt. Dan ziet het er toch al duurder uit :p
Of in houtlook (en feel).

Zoals voorspeld, Black Friday bij Carrefour : "Ontvang een kortingsbon van 20€ per aankoopschijf van 100€(1)". Maar het is dat 1'tje dat er toe doet : "(1) In de elektro-huishoud- en de multimedia-afdeling (met uitzondering van PS5 Pro, iPhone en iWatch)."
Helaas pindakaas dus.

Blijft toch raar die updates dat de game minder goed maken op Ps5 pro zoals Silent Hill.

De ontwikkelaars hebben toch al de PS5 pro voor paar maanden om alles te testen en dan toch brengen ze zo een update uit?

Is dit dan verschillend per televisie dan want opzich heeft iedereen toch dezelfde hardware?

Zoals voorspeld, Black Friday bij Carrefour : "Ontvang een kortingsbon van 20€ per aankoopschijf van 100€(1)". Maar het is dat 1'tje dat er toe doet : "(1) In de elektro-huishoud- en de multimedia-afdeling (met uitzondering van PS5 Pro, iPhone en iWatch)."
Helaas pindakaas dus.

Ik had het al iemand zien posten op Facebook, en lijkt bevestigd op de webshop: de PS5 Pro telt blijkbaar wél mee voor deze actie. Kost €789 en je krijgt er daarboven op nog eens €140 aan waardebonnen. Of dus een PS5 Pro voor €649. EDIT: of je neemt er natuurlijk nog een vertical stand van €28 bij, en je krijgt die voor €8 want nog eens €20 extra.
Ik ben straks zelf in een Carrefour en zal het voor de zekerheid nog eens navragen.

Ik had het al iemand zien posten op Facebook, en lijkt bevestigd op de webshop: de PS5 Pro telt blijkbaar wél mee voor deze actie. Kost €789 en je krijgt er daarboven op nog eens €140 aan waardebonnen. Of dus een PS5 Pro voor €649. EDIT: of je neemt er natuurlijk nog een vertical stand van €28 bij, en je krijgt die voor €8 want nog eens €20 extra.
Ik ben straks zelf in een Carrefour en zal het voor de zekerheid nog eens navragen.
Kan je ook eens horen of ze ooit nog discdrives binnenkrijgen bij Carrefour?

Blijft toch raar die updates dat de game minder goed maken op Ps5 pro zoals Silent Hill.

De ontwikkelaars hebben toch al de PS5 pro voor paar maanden om alles te testen en dan toch brengen ze zo een update uit?

Is dit dan verschillend per televisie dan want opzich heeft iedereen toch dezelfde hardware?
Dat is meestal met games waarvan ze voordien ook zonder PSSR niet echt goed draaiden. PSSR vergroot dat dan uit bij wijze van spreken.
DF gaat hierover een filmpje posten deze week normaal gezien.

Laatst bewerkt:

Mogelijks scenario:

"Seg Jos, ik weet dat het vrijdag is maar volgens den SDK moeten we alleen maar de PS5 Pro/PSSR-vlag op enabled zetten en dan de package recompileren. Kunt ge dat rap nekeer doen voor je naar huis gaat zodat we volgende week aan de volgende Agile-sprint kunnen beginnen want dan zijn we ook weer deze requirement afchecken. Toedeloe."

Jos volgt deze instructies op zonder te kijken welke andere dependencies er nodig zijn in Unreal Engine 5 in combinatie met de laatste PS5 SDK. Vervolgens gaat deze nieuwe update ter controle naar Sony.

Sony ziet deze kleine update en krijgt spontaan een natte broek omdat er nog een spelletje is met PSSR/PS5 Pro ondersteuning en drukt snel op de release button.

Shit hits the fan. Jos wordt op het matje geroepen en zijn collega Freddy moet rap rap de changes terugdraaien. Freddy logt vervolgens een ticketje bij Epic Games: "seg mannen, diene brol marcheert hier niet? Hoekandana?"...

Helaas pindakaas dus.
maar wel voor de vr2 ?

Terug
Bovenaan