Gewoon used eentje hier kopen? Ik twijfel ook om mijn Disc-versie weg te doen.
te laat, mag hem sebiet gaan afhalen in de coolblue store vlak aan het werk

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon used eentje hier kopen? Ik twijfel ook om mijn Disc-versie weg te doen.

Vorig jaar zijn de ps5 discs gezakt tot 430€Gewone PS5 slim disc edition aan 459 euro momenteel. Goeie deal?
Vorig jaar zijn de ps5 discs gezakt tot 430€

Op Tweakers zijn er die een slim met disc drive gekocht hebben, de drive eruit halen en de slim weer verkopen als PS5 zonder disc driveDiskdrive 280€ op Bol.
Wtf.

Diskdrive 280€ op Bol.
Wtf.
Op Tweakers zijn er die een slim met disc drive gekocht hebben, de drive eruit halen en de slim weer verkopen als PS5 zonder disc drive![]()
pro kwam toch nooit met een disc drive erin?

Lees zijn post nog eens opnieuw, elk woord![]()
Idd.“Verkoop door EenBeetjeVanAlles”.
Dat heb je natuurlijk met die verkoopplatformen. Idem met FNAC. Ik weet nog ten tijde van PS5 launch. Reclame op Facebook met superdeals waaronder een PS5 voor €1200.
Maar hij verwees naar de discdrive voor 280.. dat is toch de discdrive voor de pro?
ha op die manier.. verkeerd begrepen dan.Er is geen ‘disk drive voor de Pro’. Het is gewoon 1 drive voor Pro en Slim. Zijn post ging ook niet over €280, maar gewoon mensen die een drive vastkrijgen door een Slim-met-disk te kopen en dan terug verkopen zonder drive.
Er is geen disc drive voor de Pro specifiek. Slim en Pro gebruiken dezelfde drive.Maar hij verwees naar de discdrive voor 280.. dat is toch de discdrive voor de pro?
Dit inderdaadEDIT: of ja, hij reageerde op die €280 post, maar had IMHO niets te maken met die bol prijs, maar wel over hoever sommigen gaan om toch aan een drive te geraken.
ExactlyDus ik kan eigenlijk mijn disc drive van mijn huidige 5 houden, console zelf verkopen als digital en de discdrive in mijn Pro steken als ik binnen een jaar of 2 wil upgraden als ik es een nieuwe kickass tv heb?

Neenee, enkel die van de slim met disc.Ah dus de drive van de gewone is dezelfde als die van de slim?
Ik denk dat Tomski bedoelt dat hij een gewone heeft.
Ik heb zelf ook een release ps5

Yup zit er ook nog steeds op en spijtig genoeg niks deze week, mijn gok was verkeerd.Van de week zijn er dan toch geen nieuwe disc drives beschikbaar gekomen volgens die telegram groep. Ik hoop er toch snel ene te bemachtigen.
In de launch ps5 tijden was er een probleem met voldoende ps5 te leveren, dat hebben ze nu voorkomen met de pro, echter zijn het de disc drives nu![]()