Fair enough, maar dan besef je ook wel dat een Pro kopen ook compleet weggesmeten geld is.Mijn tv vervang ik pas als hij kapot is, voor mij is het tot nu toe goed genoeg voor mij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fair enough, maar dan besef je ook wel dat een Pro kopen ook compleet weggesmeten geld is.Mijn tv vervang ik pas als hij kapot is, voor mij is het tot nu toe goed genoeg voor mij.
Zoiets moest er gratis bij zitten.800 euro aan een console geven, maar wel besparen op de verticale stand![]()

We hebben natuurlijk geen glazen bol, maar ik zie het nu als Sony investeert in de toekomst, met ao PSSR, en hebben nu de keuze gemaakt om de die hard fans ervoor te laten betalen als ze het willen. Ze weten dat de Pro geen breed publiek heeft.Hoop eigenlijk gewoon dat deze gigantisch flopt, zodat ze geen basis hebben voor een prijszetting van de ps6 binnen enkele jaren.
De PS6 zal hopelijk dan wel opnieuw gesubsidieerd worden door Sony.
Consoles verkopen per definitie bijna altijd met verlies of net breakeven. De grote winst zit hem in de games.want op die consoles moeten ze volgens mij toch al mooie winstmarge hebben,
Lijkt me logisch dat je met de opbrengst uit verkoop toekomstige R&D budgeteert.De PS6 zal hopelijk dan wel opnieuw gesubsidieerd worden door Sony.
Consoles verkopen per definitie bijna altijd met verlies of net breakeven.
Tis niet voor niets dat ze de prijs van PS5 hebben opgetrokken even terug eh. Ze zullen volgens mij rond breakeven schommelen. Als je kijkt naar de hardware die erin zit en je dat retail moeten gaan kopen (oké, tis custom, dus 1 op 1 vergelijken gaat niet) zal je niet ver van de huidige prijs af zitten.Hoezo “per definitie” ? Het is volgens mij zelfs algemeen geweten dat later na release de hardware juist wél met winst verkocht wordt. En mijn gevoel zegt dan ook dat niet alleen de PS5 Slim maar nu zelfs ook de Pro met winst verkocht worden. Vraag me af of we later zoiets te weet gaan komen via de financial reports van Sony.
.
). En ik denk dat PS5 nu wel zonder verlies verkocht wordt ondertussen. Al zou dat nog steeds een klein verlies kunnen zijn. Zoals men hier al zei. Prijzen zijn niet voor niets omhoog gegaan. De pro wordt wel zeker niet met verlies verkocht. Daar pakken ze zeker winst op
. Maar uiteraard, de winst zit em in de games vooral...Wordt hij snel warm?
Die console is nog maar 24 uur uit en er zijn maar een handvol games die pro patched zijn. Je verwacht veelOm terug on-topic te komen. Ik vind het verschil hier vs Tweakers wel opvallend. Ik heb hier letterlijk maar 1 iemand zijn ervaring ivm beeldkwaliteit (waar je uiteraard de Pro voor koopt) al zien delen en die was toch eerder lauwtjes. Op Tweakers daarentegen al verschillende reacties van mensen die zeggen dat het er een stuk beter (scherper) uitziet dan dat ze zelf verwacht hadden.
Die console is nog maar 24 uur uit en er zijn maar een handvol games die pro patched zijn. Je verwacht veel
Als de console verticaal staat dan blijft deze bovenaan, waar de ventilator zit, koel. Onderaan is de console warmer maar niet om te zeggen heel warm.Wordt hij snel warm?
We hebben natuurlijk geen glazen bol, maar ik zie het nu als Sony investeert in de toekomst, met ao PSSR, en hebben nu de keuze gemaakt om de die hard fans ervoor te laten betalen als ze het willen. Ze weten dat de Pro geen breed publiek heeft.
Door het nu al uit te brengen (aan non-gesubsidieerde prijzen), kunnen ze hun tech en tools finetunen tegen dat de PS6 er is. Zijt maar zeker dat deze verder bouwt op PSSR. De PS6 zal hopelijk dan wel opnieuw gesubsidieerd worden door Sony. Zeker als je dan ook een nieuwe Xbox zou hebben.
ik twijfel ook enorm.Met dat ik in werk in Mediamarkt. Zware twijfel om hem toch te kopen hahaIedere keer als ik passeer twijfel ik
![]()
Was ook mijn gedacht toen ik gisteren op tweakers zat. Hier is het constant zeveren over de prijs terwijl men daar wel bruikbare feedback geeft over de pro.Om terug on-topic te komen. Ik vind het verschil hier vs Tweakers wel opvallend. Ik heb hier letterlijk maar 1 iemand zijn ervaring ivm beeldkwaliteit (waar je uiteraard de Pro voor koopt) al zien delen en die was toch eerder lauwtjes. Op Tweakers daarentegen al verschillende reacties van mensen die zeggen dat het er een stuk beter (scherper) uitziet dan dat ze zelf verwacht hadden.