PlayStation 5 Pro

Ik heb nu enkel last of us part 1 liggen testen en het verschil van scherpte is echt niet normaal . Detail is zelf echt vele groter dan puur native 4k zelfs .

Net ontvangen! Eerste indruk is dat deze console, ondanks een PRO versie, kleiner is dan de originele console en beetje groter dan de slim versie. Ik vind hem persoonlijk wel een mooi design hebben met die zwarte strepen.
Ook heel blij dat deze matte panelen heeft in plaats van de blinkende van de slim versie.

Console is tijdens het gamen wel iets luider dan de originele PS5 en Slim. Blaast wat meer tijdens het gamen. Op een paar meter niet echt hoorbaar maar binnen een meter hoor je wel het verschil.

Laatst bewerkt:
Dus ik heb een 48 inch tv (LG C1), dus is het eigenlijk niet zo persé nodig de upgrade komende maandsn?

Het enigste dat ik vrees dat op mijn PS5 slim GTA 6 minder zal draaien

Als je dicht bij je tv zit en graag de meeste games met 60 fps wil spelen en toch wat mooiere graphics dan is het de moeite.

Als het jou niet stoort 30 FPS en iets wazigere graphics in 60 fps performance dan moet je het niet kopen.

Het is gewoon hoe je zelf je games ervaart.

Als je dicht bij je tv zit en graag de meeste games met 60 fps wil spelen en toch wat mooiere graphics dan is het de moeite.

Als het jou niet stoort 30 FPS en iets wazigere graphics in 60 fps performance dan moet je het niet kopen.

Het is gewoon hoe je zelf je games ervaart.
Want de review van The Verge is ietwat tegenstrijdig

Terug
Bovenaan